Поділитись:

#споживач. Що робити, якщо газовики перекрили під'їзду трубу?

Понеділок, 27 листопада 2017, 10:00

Щодня ми укладаємо десятки угод. Наприклад, купуючи товари в магазині, відвідуючи перукарні чи користуючись громадським транспортом. Як споживачі ми набуваємо певних прав та обов'язків. Часто незнання цих правил призводить до конфліктів, непорозумінь чи навіть ошуканства. Наша обізнаність дозволить підвищити якість послуг та споживацьку культуру. Тому ІА "Конкурент" вирішило започаткувати рубрику #споживач, де відповідатиме на поширені питання. Свої питання та пропозиції просимо надсилати за адресою:[email protected].

Отож, читач зіткнувся із наступною ситуацією:

"Я добросовісний споживач газу. Плачу за спожитий енергоносій без затримки. Проте в під'їзді є люди, які мають борг. Нещодавно прийшли представники "Волиньгазу" і відключили усьому під'їзду газ, мотивуючи це технічними роботами. Не включили доти, доки не потрапили в квартири боржників і не опломбували лічильники. Як захистити свої права в такій ситуації?"

Оскільки між Антимонопольним комітетом на Національною комісією регулювання енергетики та комунальних послуг був підписаний меморандум для посилення співпраці на ринках електричної енергії, природного газу, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, ми звернулися за коментарем до Андрія Козачука, завідувача сектору НКРЕКП в області.

Він радить споживачеві у будь-якому випадку скерувати звернення, наприклад, до відділення НКРЕКП, аби можна було розібратися у ситуації. Інший шлях — це відстоювати свої права у судовому порядку. В такому випадку навіть можна заявляти про компенсацію збитків.

"Якщо споживач сумнівається у тому, що ці технічні роботи дійсно проводилися, то потрібно написати звернення і розбиратися у конфліктній ситуації, або ж вирішувати справу у судовому порядку", - зазначив Андрій Козачук.


Надрукувати
мітки:
коментарів
22 березня 2024
07 березня 2024
12 лютого 2024
13:15
25 січня 2024
12 січня 2024
28 грудня 2023
25 грудня 2023
24 грудня 2023
20 грудня 2023