#споживач. Пропало світло — згоріла техніка. Як діяти?

Щодня ми укладаємо десятки угод. Наприклад, купуючи товари в магазині, відвідуючи перукарні чи користуючись громадським транспортом. Як споживачі ми набуваємо певних прав та обов'язків. Часто незнання цих правил призводить до конфліктів, непорозумінь чи навіть ошуканства. Наша обізнаність дозволить підвищити якість послуг та споживацьку культуру. Тому ІА "Конкурент" вирішило започаткувати рубрику #споживач, де відповідатиме на поширені питання. Свої питання та пропозиції просимо надсилати за адресою:editor@konkurent.in.ua.

Пропало світло — згоріла техніка. Як діяти?

До "Конкурента" звернувся споживач, який стверджує, що після раптового припинення подачі електропостачання, у нього згорів холодильник. За коментарем ми звернулися до "Волиньобленерго".

У прес-службі підприємства у таких випадках порадили: "Споживач має написати офіційне звернення у філію, в якій обслуговується. Там створюють комісію із розслідування. За результатами розгляду заяви ухвалюють рішення. У разі доведення вини, є порядок компенсації".

Отож, в першу чергу потрібно звернутися до підприємства, яке надає вам послугу. Скласти відповідні акти про пошкодження. Відтак споживач може отримати або обґрунтовану відмову, або рішення про компенсацію. У будь-якому разі для захисту своїх прав можна звернутися і до управління з захисту прав споживачів.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
11.12.2017 11:00
Переглядів835
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
18-07-2018 17-07-2018
Вибір редактора

Рейтинг