Поділитись:

"12 років ЛПЕ не бачило нового тролейбуса", – директор

Середа, 13 грудня 2017, 17:50

На Луцькому підприємстві електротранспорту чимало проблем пов'язано з оновленням рухомого складу.

Завдяки відновленню стелі та заміни вікон у ремонтних приміщеннях вже не протікає дах, що дуже тішить працівників. Про це розповіли працівники ЛПЕ під час Дня депутата 13 грудня Луцькради на Луцькому підприємстві електротранспорту.

Люди, які працюють в ремонтних дільницях, не можуть натішитися з того, що після дощу тут сухо><span class=Люди, які працюють в ремонтних дільницях, не можуть натішитися з того, що після дощу тут сухо

Працівники кажуть, що раніше доводилось працювати в приміщеннях фактично з парасольками.

"Раніше приходили на роботу і спочатку виливали відрами воду з приміщення, а потім ставали до роботи", – розповідає слюсар Микола.

"Раніше приходив на роботу, виливав воду після дощу відрами, а тоді ставав до праці", - каже слюсар Микола

Також в ремонтних приміщеннях встановили пластикові вікна, завдяки яким стало тепліше.

Директор підприємства Володимир Пуц повідомив депутатам, що на підприємстві загалом працює 398 чоловік, і проблем із зарплатами зараз немає.

Хоча підприємство має й інші проблеми, пов'язані із застарілим рухомим складом. Відтак на підприємстві вирішили, що після кожних пройдених 16 тисяч кілометрів тролейбус проходить техобслуговування.

Депутати оглядають один з тролейбусів><span class=Депутати оглядають один з тролейбусів

"12 років підприємство не знало нового тролейбуса. Були й прийняті помилкові рішення. Звісно ж, можна було взяти польські тролейбуси, але не різати свої. Тоді б ми мали зараз не 42, а 65 тролейбусів", – переконаний Володимир Пуц.

Директор ЛПЕ Володимир Пуц><span class=Директор ЛПЕ Володимир Пуц

Депутати Луцькради Юрій Безп'ятко, Микола Романюк, Сергій Балицький><span class=Депутати Луцькради Юрій Безп'ятко, Микола Романюк, Сергій Балицький

Начальник управління транспорту та зв'язку Анатолій Миронюк вітає депутата Сергія Балицького><span class=Начальник управління транспорту та зв'язку Анатолій Миронюк вітає депутата Сергія Балицького

Також директор підприємства переконаний, що готівку потрібно вивести із салонів тролейбусів та ввести, як у всій Європі, автоматизовану систему оплати проїзду. Втім, до цього питання потрібно підійти серйозно. Відтак зараз вивчають досвід інших міст, і делегація з Луцька була в Ужгороді, де закупили автобуси зі стаціонарними валідаторами та турнікетами (бо там немає тролейбусів).

Тут миють тролейбуси><span class=Тут миють тролейбуси

Ремонтне відділення><span class=Ремонтне відділення

Володимир Пуц розповідає депутатм про справи на підприємстві><span class=Володимир Пуц розповідає депутатм про справи на підприємстві

"Турнікети нам в наших тролейбусах не потрібні, а от валідатори нас цікавлять", – сказав Володимир Пуц і пригадав за ручні валідатори, на які підприємство витратило чималі кошти і які не пригодились та зараз просто лежать на складі.

Після розмов з депутатами директор ЛПЕ провів екскурсію й іншими приміщеннями підприємства, де депутати мали змогу поспілкуватись із працівниками.

Відремонтована мийка ЛПЕ><span class=Відремонтована мийка ЛПЕ

Надрукувати
мітки:
коментарів