#Cім_сорок: ультимативна співпраця чи компроміси?

Скажіть, хто з вас готовий платити 5 гривень за проїзд у маршрутках? Або ж за яких обставин готовий платити 5 гривень і навіть більше за проїзд?

Я прекрасно пам'ятаю переговори перевізників з міською радою, довжелезні словесні баталії в приміщенні ЦНАПу, під зав'язку набитою добровільно-примусово зігнаними водіями маршрутних таксі.

Тоді сторона міськради ніби й настоювала на своєму, але перевізники мали в руках вагоміший інструмент – соціальний. Відтак "прилякавши" владців кількагодинним протестом у вигляді відсутніх маршруток по місту, дали зрозуміти - або підвищення за проїзд, або розлючений електорат під мерією та інші неприємнощі.

Перевізники били себе в груди, пояснюючи наскільки необхідна їм та +1 гривня за проїзний квиток. Мовляв, саме через її недостачу немає чим лагодити маршрутки, купувати дизпаливо та всі інші біди Всесвіту, саме через те, що проїзд 3, а не 4 гривні…

Відтак, ще тодішні заступники нині покійного міського голови Миколи Романюка були змушені поступитись, аби завтра лучани змогли доїхати в школи, на роботи і так далі. Адже ультиматум вони отримали чіткий.

Перевізники щоправда, з панського плеча, залишили вартість учнівського квитка - одну гривню. Однак, сказати щоб після підвищення проїзду хоч якось змінився сервіс – неможливо.

Ті ж недотримання графіків руху, ті ж перегонки луцькими вулицями, ті ж брудні сидіння, і ті ж водії, які перед пасажиром "одна гривня" можуть зачинити двері і чкурнути… Втім пройшло трохи часу і тут знову вимога – додати ще одну гривню за проїзд.

Цього разу - наче дежав'ю і основний аргумент перевізників – підвищення зарплати і подорожчання дизпалива.

Аргумент неначе вагомий, але знову ж таки платити сьогодні 5 гривень і їздити в брудній маршрутці, завтра давати 6 гривень хамовитому водію, післязавтра платити 8 гривень за проїзд в маршрутці, яка через декілька хвилин влетить в стовп, бо якраз "змагалась на швидкість" з іншою маршруткою…

Я все веду до того, що ціну на проїзд перевізники вимагають, і можливо й справедливо, зважаючи на недешеве пальне та запчастини. Але чому ніхто не чує лучан, які вимагають нормальний громадський транспорт, який дотримуватиметься графіку? Чому владці постійно "ведуться" на ультиматуми, але не шукають компромісу?

Нещодавно, один міський голова (не буду рекламувати), маючи таку ж проблему з перевізниками заявив, що готовий до співпраці з ними, але не потерпить мови ультиматумів від них. От це дійсно позиція! Цікаво, а як говоритимуть в Луцьку і чи почуємо ми хоч коли-небуть дійсно справедливий компроміс, а не поступки перед ультиматумами?

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій. Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією

Автор:Юлія Остапович
* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
22.01.2018 07:40
Переглядів743
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
23-07-2018 22-07-2018 21-07-2018 20-07-2018
Вибір редактора

Рейтинг