Луцький "Богдан Моторс": скільки інвестували у модернізацію
Упродовж останніх 10-и років корпорація "Богдан" інвестувала 150 мільйонів доларів у розбудову та модернізацію "Автоскладального заводу №1" у Луцьку.
Про це повідомляє прес-служба корпорації, посилаючись на Autoconsulting.
Всього за попередні 10 років Корпорація "Богдан" вклала у розвиток вітчизняного автобудування 480 млн доларів.
Інвестиції дозволили створити в Україні два заводи повного циклу виробництва: у Луцьку – з виготовлення громадського транспорту, і в Черкасах – зі складання автомобілів.
"До залучення інвестицій "Богдану" в автобудівну галузь в Україні діяв лише один завод повного циклу – "ЗАЗ". Інші підприємства складали автівки з комплектів, вже вироблених за кордоном. Виробництво замкненого циклу дозволяє нам сьогодні залучати до співпраці інші вітчизняні заводи та підприємства, що, в свою чергу, сприяє розвитку галузі та економіки в цілому", – зауважили в Корпорації.
Зокрема, "Богдан Моторс" інвестував 150 млн доларів у розбудову та модернізацію "Автоскладального заводу №1" у Луцьку. Ще 330 млн доларів отримав "Автоскладальний завод №2" у Черкасах.
Довідково:
ДП "АСЗ №1" АТ "АК "Богдан Моторс" – це найбільше підприємство з виробництва сучасних автобусів, тролейбусів та електробусів не лише на Волині, але й в Україні. Нещодавно завод вийшов на ринок Західної Європи. Підприємство підписало контракт з французькою компанією Bluebus на виготовляти кузовів для електричних автобусів.
ДП "АСЗ №2" АТ "АК "Богдан Моторс" є одним з найбільших автовиробників в Україні, починаючи з 2009 року. Лише за рік існування заводу вдалося завершити роботи по створенню на підприємстві системи управління якістю та отримати відповідний сертифікат, зареєстрований СС УкрСЕПРО.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЛУЦЬКИЙ "БОГДАН МОТОРС" ПЕРЕЙШОВ НА УКРАЇНСЬКІ ЗАПЧАСТИНИ (ІНФОГРАФІКА)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?