Туризм у Луцьку: труднощі і перспективи
Для розвитку ділового туризму Луцьку не вистачає сертифікованих готелів з великим номерним фондом.
Про це заявила начальниця управління туризму і промоції міста Луцької міської ради Катерина Теліпська у проекті #Звіти_наживо в ефірі Суспільного Волині, – повідомляє прес-служба Суспільного.
Під час ефіру представник туристичної фірми Богдан Климчук поцікавився, коли, нарешті, Луцьк отримає власну стратегію розвитку і яке місце у ньому посідатиме туризм.
На думку Катерини Теліпської, питання стратегії – це справді проблема. Проте Луцьк має хороші перспективи для розвиток ділового туризму, але для цього не вистачає сертифікованих готелів з великим номерним фондом.
"Місто повинно мати стратегію розвитку. І тільки тоді, коли туризм буде визначений одним із пріоритетів даної стратегії, і визначать його не лише управлінці, але й громада та бізнес, тільки тоді туризм почне розвиватись, а місто стане туристичним. Тому що у співпраці цих трьох китів – влада, громада, бізнес – полягає успіх нашого міста як туристичного об'єкта", – наголосила начальниця управління туризму і промоції міста.
Наразі ж найбільшими досягненням управління Катерина Теліпська вважає здійснення маркетингового дослідження туристичної привабливості міста, залучення громади до участі у розробці проектів туристичних заходів, створення бренд-буку міста, заснування школи екскурсоводів, розробку 3D-турів, функціонування туристичного сайту чотирма мовами і спеціалізованого ютуб-каналу
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)