Поділитись:

Бебі-бумери та ХYZ: заступник директора "Модерн-Експо" лучанам розповів про зміну поколінь

Четвер, 10 травня 2018, 21:40
Бебі-бумери та ХYZ: заступник директора

Бебі-бумери та ХYZ: заступник директора

У Луцьку під час форуму #4YouthLutskForum "Про зайнятість, роботу та майбутнє" молоді розповіли, як же відрізняються покоління та якими є головні їх цінності.

Так, 10 травня у приміщенні Волинської православної богословської академії заступник директора із маркетингу компанії "Модерн-Експо" Микола Жичук розповів про "Теорію поколінь XYZ та майбутнє професій".

Бебі-бумери та ХYZ: заступник директора

"Теорія поколінь каже про те, що кожні 20 років покоління змінюється. Змінюються цінності, стилі життя та пріоритети", – заінтригував майже сотню юнаків та дівчат спікер.

Бебі-бумери та ХYZ: заступник директора

Заступник директора окреслив шість поколінь (з тих, що сьогодні живуть) та охарактеризував їх.

Величне покоління (народилися в 1901– 1925): люди, на свідомість яких вплинули такі речі, як Перша світова війна, індустріалізація, колективізація. Покоління, яке вірило у світле майбутнє, цінувало відповідальність, дорожило сімейними цінностями.

Мовчазне покоління (1925 – 1943): вплинув Голодомор, участь у Другій світовій війні, відкриття антибіотиків. Покоління любить структурованість, важливим є поняття ієрархії. Представники цього покоління намагаються не брати кредитів та жити економно. Для них гарне робоче місце – це велика компанія і тривалий проміжок часу праці у цій компанії. Важливий колективізм.

Покоління бумерів або бебі-бумери (1943 – 1960): люди, які вірили у наддержаву. Робота жінок цього покоління вважалася нормою. У цей час відбулося розповсюдження контрацептивів – люди змогли планувати створення своєї сім'ї. На цьому етапі вже стала доступною пластична хірургія. Кращий відпочинок – спорт та подорожі.

Покоління Х (1961 – 1981): люди, на світогляд яких вплинула Холодна війна, війна в Афганістані, розповсюдження наркотиків. Це люди, які віддані своїй роботі, часто це трудоголіки. Представники цього покоління рано стали незалежними і покладаються на себе. Одруження у цих людей – це партнерський зв'язок рівних людей. Постійно вчаться та є гнучкими. Цінностями для цих людей є готовність до змін, можливість вибору, технологічна грамотність, індивідуалізм, прагнення вчитися протягом всього життя.

Покоління Y (1982 – 2000): люди, на світогляд яких вплинув розпад СРСР, військові конфлікти, теракти, розвиток технологій та інтернету. Ці люди живуть в епоху брендів. У роботі для представників цього покоління не важливий процес, а миттєвий результат. Ці люди не довіряють авторитетам, адже будь-яку інформацію можна перевірити в інтернеті, відмежовують роботу та свій вільний час. Важливою цінністю є соціальна відповідальність. При виборі роботи для представників цього покоління важливо, якими ж глобальними є цілі компанії.

Покоління Z (2001 – 2018): найменш досліджене покоління. Люди, які молодші за Google, Facebook. Для цих людей стираються межі між країнами, національностями. Представникам цього покоління легше сприймати візуальний контент. Вони стараються вести здоровий спосіб життя та відмовляються від поганих звичок. Аби вивести цих людей із зони комфорту, варто всього лише забрати із рук смартфон.

Присутні у характеристиках впізнавали своїх дідусів-бабусь, батьків та себе. Навіть вдалося пройти міні-тест на визначення, для чого олівець на картинці із касетою. Саме цей жартівливий тест і виявив приналежність учасників форуму до одного із поколінь.

Надрукувати
мітки:
коментарів