Поділитись:

Лучани скаржаться на відсутність гарячої води в кранах

П'ятниця, 25 травня 2018, 14:57

Мешканці багатоквартирного будинку, що на проспекті Молоді, 23, вже півтора року не мають нормальної подачі гарячої води в свої оселі.

Хоча мешканці вчасно платять за гаряче водопостачання, проте з кранів лучан тече ледь тепла вода. Про це розповіла у коментарі ІА "Конкурент" мешканка будинку пані Світлана.

Зі слів жінки, гаряча вода, якщо й з'являлась, то дуже рідко. В її квартирі бували моменти, що доводилось чекати, поки збіжить ледь не куб холодної води, аби потім почала бігти тепла.

Пані Світлана зверталась і до ЖЕКу, і телефонувала безпосередньо в бойлерну – і все марно. Мешканці досі не отримують належних послуг, за які платять вчасно, без боргів.

У ДКП "Луцьктепло" повідомили, що протягом 2017-2018 років до них надійшло два звернення від цього будинку. Скарги стосувались невідповідності температурного показника гарячої води.

Тоді від підприємства та МЖК виїхали представники, які провели комісійне обстеження систем гарячого водопостачання. Там були зафіксовані випадки самовільного втручання мешканцями квартир в систему гарячого водопостачання. Тоді були виконані роботи по налагодженню внутрішньобудинкової системи і тоді цю проблему усунули, й мешканці не мали зауважень.

На сьогодні для встановлення причини зниження температурного показника гарячої води ДКП "Луцьктепло" пропонує мешканцям знову звернутись до них на підприємство. Після цього вони вишлють інженера, який зробить заміри з водовідбірного крану. Після обстеження можна буде побачити і точно з'ясувати, чи це проблема внутрішньобудинкова, чи це вина ДКП "Луцьктепло".

Надрукувати
мітки:
коментарів