Розробник логотипа "Євробачення" розповів, як створити впізнаваний бренд (фото)
За яким брендом впізнаватимуть Україну найближчим часом, як створити команду мрії і чим корисно іноді працювати на чужих офісах – про це та інше у форматі public-talk розповів лучанам розробник того самого логотипа "Євробачення", який так довго і невтомно обговорювали на усіх форумах, – Павло Вржещ.
Лекцію провели учора, 19 серпня, у рамках фестивалю "Простір літер", що впродовж вихідних тривав у замку Любарта.
Розмову починали із дощу і жартів, а згодом Павло Вржещ ділився секретами розробки брендів.
Першим успішним проектом "Banda Agency" стала робота над рекламою Puma у такому вже далекому 2012-му році, а за нею – Comfy, Loreal, OLX, Yandex, OKKO, Work.ua і багато інших. Серед найцікавіших проектів "банди" – Ukraine Now і "Євробачення".
Ukraine now – це наймасштабніша міжнародна маркетингова кампанія українського уряду, покликана сформувати бренд України у світі.
"Щоб глобально змінити уявлення про українців і переконати ще більше людей завітати до нас, потрібен бренд. Такий бренд, що продемонструє нас як відкриту сучасну країну, де відбувається все найцікавіше саме зараз" – прокоментував Павло.
Аби бренд якнайшвидше "заговорив" з аудиторією, важливо зрозуміти його позиціонування і знайти унікальність, тільки так можна створити щось насправді цікаве і автентичне.
"Для цього ми час від часу навіть працюємо у офісах замовників. Для нас важливо відчути атмосферу, яка там панує, перейняти усі проблеми і недоліки, варити разом каву і таке інше. Наше основне завдання – глибоко зануритись у ваш бізнес і зробити його кращим", – розповів маркетолог.
Основна цінність компанії "Banda Agency" – люди. Люди, для котрих створюють концепції і ті, хто ці концепції створює.
"Найважче у нашому бізнесі знайти не клієнтів, а справжні таланти", – зауважив Павло Вржещ.
"І нехай вони систематично запізнюються нароботу, придумують причини, аби залишитись вдома – не забувайте їх хвалити. Їм потрібне натхнення", – додав він.
Проте чоловік надає перевагу не дистанційній роботі, а саме локальній, офісній, оскільки без живих обговорень, елементарної присутності на цих обговореннях і спільної роботи над проектом не буде основної складової – команди.
До слова, "Banda" завжди шукає нові обличчя і свіжі ідеї, можливо, ці ідеї – ваші?
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КАЛІГРАФІЧНИЙ ЕКСПРОМТ І МУЗИКА: У ЛУЦЬКУ СТАРТУВАВ ФЕСТИВАЛЬ "ПРОСТІР ЛІТЕР" (ФОТО)
У Луцьку з'явилися дзеркальні паркани (фото)
У Луцьку люди самовільно встановили обмежувачі руху (фото)
5 фактів про Луцьк, які ви могли не знати
Для фанатів усього сирного: у центрі Луцька запрацював стріт-фуд заклад «CHEESY» (фото)
Помер король Великої Британії Чарльз III? Що кажуть офіційні джерела