Поділитись:

Vox populi: чи "клюють" лучани на рекламу (фото)

Неділя, 21 жовтня 2018, 20:00

Реклама – двигун торгівлі. Без неї сьогодні ніде не обходяться. Телебачення, радіо, Інтернет, преса, транспорт, вітрини, будівлі, вулиці міста... Реклама скрізь. Хтось їй вірить, хтось не реагує, а когось вона реально дратує.

"Конкурент" запитав у лучан, як вони ставляться до реклами, чи довіряють їй та чи не вважають Луцьк перенасиченим рекламними вивісками.

Лєра:

"Чи довіряю рекламі? Дивлячись якій. Залежить від того, що пропонують: буває, що так, буває, що ні. Взагалі довіряю. Є реклама, яка дратує. Наприклад, в Instagram щось дивишся, а вона вискакує. Ця соцмережа досить популярна, молодь там "сидить", а останнім часом там вже забагато цієї реклами. Тобто один раз ти якось відкриваєш, і поступово з часом збільшується кількість інших видів реклами. Так само перегляд кінофільмів в Інтернеті. Щодо реклами в Луцьку, то нічого негативного не можу сказати. Є роздача флаєрів, але я так само розумію, що це люди таким чином заробляють гроші. До цього я не ставлюся негативно".

Ігор:

"Інколи довіряю рекламі. До реклами ставлюся спокійно – вона мені не заважає, не дратує. В Луцьку нічого не міняв би, в принципі все влаштовує".

Наталка:

"Рекламі не дуже довіряю. Ніколи не задумувалася про те, яка дратує, а яка ні. Наприклад, те, що листівки роздають, то мене не дратує. А загалом у Луцьку трохи забагато реклами. Це якось потрібно унормовувати".

Саша:

"Не те, щоб довіряю. Але при виборі якогось товару зважаю на той фактор, що цей товар рекламується, а цей ні. Щодо реклами, яка дратує, то найбільше дратує реклама в Інтернеті. Заходиш в Інтернет, думаєш, що нарешті можна подивитися той чи інший фільм без реклами, в тут – сюрприз. Чи багато реклами в Луцьку? В принципі я не звертав на це уваги. Якось це вже буденно стало – скрізь яскраві вітрини, усміхнені обличчя і так далі. Певно, вже звик до цього".

Віталій:

"Мене дратує вся реклама. Я вважаю, що, коли вже щось рекламують, воно не має попиту логічного, природнього, органічного. Якщо є потреба його рекламувати, відповідно, воно не користується попитом. Тому що те, що потрібне людині, те, що в потребі, то воно на поверхні. Хліб же ми не рекламуємо? Воду ми не рекламуємо. Хоча: "Давайте ми вам привеземо з Трускавця", а набирають десь в Княгининку або, в гіршому випадку, десь в підвалі з іржавої труби. Колись рекламу використовували, якщо хтось не знав, що щось там є, і треба було про це повідомити. А зараз, коли мені щось потрібно, я заходжу в Інтернет, і знаходжу, що треба. Тобто я повинен знати тільки джерело, де знайти потрібну інформацію. А так сама по собі ота набридлива, нав'язлива реклама лише для того, щоб привабити клієнта. Щодо реклами на вулицях Луцька, то такої, щоб заважала і перепиняла рух, то немає. Оці білборди, які стоять, чи сітілайти, мабуть, більше сітілайти мають привабливості і резону, ніж білборди. Тому що білборди над дорогами, хто проїжджає автомобілями, що ж там може побачити? А сітілайт, коли вже людина йде вулицею, то може подивитися – там більше користі. Я не сказав би, що забагато. Просто забагато в нас білбордів стоять, зараз в нас клімат змінився – якісь вітри, урагани, і вони криють небезпеку. Це ж площина, це ж вітрило. Воно, як перекинеться, то може наробити багато біди. В мене завжди думка про це, а не про якийсь зміст на ньому".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів