"Треба споживати інформацію думаючи", - телеведуча ICTV Олена Фроляк
Телеведуча керівниця інформаційної служби телеканалу ICTV Олена Фроляк розповіла, що соціальна відповідальність медіа полягає в тому, щоб показувати контент не лише на догоду аудиторії.
Телебачення залишається головним джерелом отримання інформації в Укроїні. Про це Олена Фроляк сказала 19 жовтня в прямому ефірі ток-шоу "Протилежний погляд LIVE".
Вона на прикладі каналу розповіла, щ відповідно. до щосекундних рейтингів їхніх сюжетів, людям цікаво дивитись про кримінал та розважальний контент. Відтак соціальна відповідальність медіа полягає в тому, що не потрібно давати лише розважальний контент на догоду аудиторії. У нас звикли у всьому звинувачувати владу (чи то брудні під'їзди, чи то порушення правил ПДР). Втім соціальна відповідальність медіа ц полягає в тосу, щоб людям донести, що поки вони самостійно не будуть робити якихось змін, платити податки і так далі, країна не зміниться.
Щодо споживання інформації та як вберегтись від фейкових новин Олена Фроляк сказала наступне:
"Зараз настав такий час, що ніхто нікого ні від чого не може вберегти - все залежить від отримувачів інформації. Коли ти споживаєш інформацію, то не споживай її просто, а подумай порівняй, зайди на інший сайт. Не треба сліпо споживати інформацію, а треба споживати інформацію думаючи".
У Луцьку з'явилися дзеркальні паркани (фото)
У Луцьку люди самовільно встановили обмежувачі руху (фото)
5 фактів про Луцьк, які ви могли не знати
Для фанатів усього сирного: у центрі Луцька запрацював стріт-фуд заклад «CHEESY» (фото)
Помер король Великої Британії Чарльз III? Що кажуть офіційні джерела