Поділитись:

У Луцьку хочуть звільнити всіх кондукторів

Четвер, 18 серпня 2016, 12:15

Через півтора року у Луцьку хочуть звільнити близько 80 кондукторів.

Про це в коментарі "Волинь24" розповів заступник луцького міського голови Сергій Григоренко.

Посадовець зазначив, що наразі міська рада готується до тендерної закупівлі валідаторів – пристроїв для обліку пасажирів та видачі квитків.

Нагадаємо, що сесія міської ради майже два місяці тому вирішила встановити у міських тролейбусах автоматизовану систему обліку пасажирів та видачі квитків вартістю 3,3 мільйона гривень.

Зі слів Сергія Григоренка, валідатори планують придбати через систему "ProZorro" до кінця року. Наразі ж в мерії прописують вимоги до виробників цих пристроїв, які вже в вересні планують оприлюднити.

Сергій Григоренко пояснює, що у 2017 році кондуктори видаватимуть квитки з допомогою валідаторів.

Так, у кондукторів буде кілька карток – для звичайних пасажирів, для пільговиків, які мають право на безкоштовний проїзд, для пільговиків, які мають право на оплату половини вартості проїзду (школярі, студенти),

"Якщо людина заходить і платить 2 гривні, як звичайний пасажир, кондуктор проводить відповідною карткою і видається квиток. Якщо ж людина показує посвідчення пільговика, кондуктор проводить іншою карткою і пасажиру видається "нульовий" квиток", - пояснює чиновник.

Також розглядається варіант створення спеціальних карток окремо для місцевих та немісцевих пільговиків.

"Чому Луцьк повинен платити за перевезення пільговиків, наприклад з Прилуцького чи Полісся? Якщо ж ми введемо різні картки, то зможемо виставляти рахунок за перевезення пільговиків не з Луцька області", - наголошує чиновник.

Чоловік каже, що рік після встановлення валідаторів з ними працюватимуть кондуктори, однак коли містяни звикнуть до нових пристроїв, цих працівників планують звільнити. Тоді, мовляв пасажири самостійно братимуть квитки з допомогою валідаторів.

Зі слів посадовця, 5,7 мільйона гривень на рік з бюджету виділяють на зарплату кондукторів. До слова, останніх є близько 80 з середньою зарплатою 3 тисячі гривень. Якщо ж кондуктори виконали чи перевиконали план, їм дають премію у розмірі 20% від окладу.

"До того ж, за неофіційними, непідтвердженими даними, недобросовісними кондукторами розкрадається близько 200 тисяч гривень на місяць, а це 2,4 мільйона на рік. При цьому електронна система коштує 3,4 мільйона", - підкреслив Григоренко.

Заступник мера зауважив, що частина кондукторів може стати контролерами, однак це все-одно дешевше, ніж утримувати "армію кондукторів".

"Пасажир матиме альтернативу – заплатити 2 гривні чи 300 гривень штрафу, адже буде велика вірогідність, що тебе впіймають без квитка. З одного боку – це безконтактна система, а з іншого – постійний контроль", - резюмував посадовець.

Надрукувати
мітки:
коментарів