Facebook перевірятиме користувачів, які купують політичну рекламу

Щоб запобігти іноземному втручанню у вибори через соцмережу, Facebook перевірятиме покупців реклами, відправляючи їм поштові листівки.

Про це пише Українська правда.

Як повідомила виконавчий директор Facebook Кеті Харбат, компанія буде відправляти листівки потенційним покупцям політичних оголошень, щоб підтвердити, що вони проживають в США.

Одержувач потім повинен буде ввести отриманий код в Facebook, щоб продовжити купівлю оголошення.

Цей метод вперше застосують в листопаді до оголошень, в яких будуть згадуватися імена кандидатів напередодні проміжних виборів в США, – сказав прес-секретар Facebook Енді Стоун.

Такий план був оприлюднений на наступний день після того, як спеціальний адвокат Роберт Мюллер звинуватив 13 росіян у втручанні в президентські вибори.

В обвинувальному висновку Мюллера описувалося, як російські агенти вкрали номери соціального страхування та іншу інформацію про реальних американців і використовували їх для створення банківських і PayPal-рахунків для покупки онлайн-реклами.

Агенти також вербували американців, щоб вони, наприклад, тримали в руках плакати під час мітингів, створюючи матеріали для використання росіянами в якості контенту в соцмережах.

Окрім росіян, США звинувачує три російські організації: "Агентство інтернет-досліджень" або "фабрика тролів", "Конкорд Менеджмент і Консалтинг" і "Concord Catering". Всіх їх пов'язують із Євгеном Прігожиним, якого вважають наближеним до президента Росії Володимира Путіна.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
19.02.2018 08:20
Переглядів302
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
19-06-2018 18-06-2018
Вибір редактора

Рейтинг