Lacoste тимчасово відмовилася від логотипа із крокодилом

Французький бренд Lacoste об'єднався з Міжнародним союзом охорони природи (International Union for Conservation of Nature (IUCN) для створення лімітованої колекції на підтримку видів тварин, що зникають.

До колекції увійшло десять білих поло, на яких традиційний логотип бренду – зелений крокодил –замінений зображеннями тварин, які перебувають на межі зникнення, – пише "Новое время".

Усього випущено 1775 поло, при цьому кількість кожного виду сорочки відповідає популяції тварини, яка зображена на ній. Наприклад, світова популяція північних тонкотілих лемурів налічує 50 особин – таким же тиражем випущено поло із зображенням цього виду.

Крім лемура, колекція Lacoste присвячена таким тваринам, як суматранський тигр, каліфорнійський кондор, анегадська ігуана, саола, східний чорний номаскус, яванський носоріг, какапо, бірманська кровельна черепаха і каліфорнійська морська свиня.

Усі гроші від продажу лімітованої колекції підуть на захист видів тварин, що зникають.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
06.03.2018 21:05
Переглядів400
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
21-06-2018 20-06-2018 19-06-2018
Вибір редактора

Рейтинг