Facebook втрачає аудиторію, - дослідження

Користувачі почали витрачати менше часу на Facebook.

Про це повідомляє Вloomberg.

За даними Nielsen, у 2018 році 27,4 % користувачів проводять час в мережі, використовуючи продукти від Google (включаючи YouTube, Waze і ін.). І це на 3 % більше, ніж в 2017 році. При цьому на YouTube припадає близько половини всієї активності в Google і його зростання в метриці "year-over-year" на даний момент триває щомісяця. Інші продукти Google виросли в середньому на 33 %.

У той же час на Facebook люди проводять 16,3 % свого часу. І цей показник зараз на 2 % менше, ніж в 2017 році. При цьому інший продукт Instagram демонструє приріст часу, який на нього витрачають користувачі: + 7 % до показників минулого року.

Цікаво, що основний сайт Facebook втратив близько 5 % часу аудиторії, незважаючи на те, що він отримав 4 % приросту загальної кількості користувачів. Це означає зниження часу на одного користувача в середньому на 8%.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Світ
Опубліковано:
14.04.2018 08:29
Переглядів478
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
19-08-2018 18-08-2018 17-08-2018
Вибір редактора

Рейтинг