Поділитись:

Facebook втрачає аудиторію, - дослідження

Субота, 14 квітня 2018, 08:29
Facebook втрачає аудиторію, - дослідження

Користувачі почали витрачати менше часу на Facebook.

Про це повідомляє Вloomberg.

За даними Nielsen, у 2018 році 27,4 % користувачів проводять час в мережі, використовуючи продукти від Google (включаючи YouTube, Waze і ін.). І це на 3 % більше, ніж в 2017 році. При цьому на YouTube припадає близько половини всієї активності в Google і його зростання в метриці "year-over-year" на даний момент триває щомісяця. Інші продукти Google виросли в середньому на 33 %.

У той же час на Facebook люди проводять 16,3 % свого часу. І цей показник зараз на 2 % менше, ніж в 2017 році. При цьому інший продукт Instagram демонструє приріст часу, який на нього витрачають користувачі: + 7 % до показників минулого року.

Цікаво, що основний сайт Facebook втратив близько 5 % часу аудиторії, незважаючи на те, що він отримав 4 % приросту загальної кількості користувачів. Це означає зниження часу на одного користувача в середньому на 8%.

Надрукувати
мітки:
коментарів
21 квітня 2024
07 квітня 2024
05 березня 2024
03 березня 2024
11 лютого 2024
08 лютого 2024
11 січня 2024
06 грудня 2023
12 листопада 2023
12 жовтня 2023