Facebook втрачає аудиторію, - дослідження
Користувачі почали витрачати менше часу на Facebook.
Про це повідомляє Вloomberg.
За даними Nielsen, у 2018 році 27,4 % користувачів проводять час в мережі, використовуючи продукти від Google (включаючи YouTube, Waze і ін.). І це на 3 % більше, ніж в 2017 році. При цьому на YouTube припадає близько половини всієї активності в Google і його зростання в метриці "year-over-year" на даний момент триває щомісяця. Інші продукти Google виросли в середньому на 33 %.
У той же час на Facebook люди проводять 16,3 % свого часу. І цей показник зараз на 2 % менше, ніж в 2017 році. При цьому інший продукт Instagram демонструє приріст часу, який на нього витрачають користувачі: + 7 % до показників минулого року.
Цікаво, що основний сайт Facebook втратив близько 5 % часу аудиторії, незважаючи на те, що він отримав 4 % приросту загальної кількості користувачів. Це означає зниження часу на одного користувача в середньому на 8%.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти