Поділитись:

Google змінить правила розміщення політичної реклами

Субота, 05 травня 2018, 18:18
Google змінить правила розміщення політичної реклами

У Google планують ввести правило, яке дозволить досягти більшої прозорості при розміщенні політичної реклами.

Про це повідомляє DW.

Зі слів віце-президента Google з юридичних питань Кента Уокера, під час подачі передвиборних оголошень на американській території замовник повинен надати документ, який свідчить, що у нього є законне право на проживання в США.

З оголошення також має бути відомо, хто його оплатив. Це унеможливить маніпуляції та поширення помилкових новин.

Також Google хоче в 2018 році повідомляти, хто і за яку вартість на їхніх платформах купує оголошення. Теж саме робить і соціальна мережа Facebook. З 2017 року соцмережа дозволяє публікувати політичну рекламу тільки авторизованим клієнтам.

Працівники мережі виявили близько 3 тисяч рекламних оголошень, які росіяни розмістили в цій соцмережі і в Instagram до і після президентських виборів в США 2016 року. Цю рекламу могли побачити близько 150 млн користувачів

Надрукувати
мітки:
коментарів
15 квітня 2024
09 квітня 2024
16:15
06 квітня 2024
30 березня 2024
25 березня 2024
21 березня 2024
19 березня 2024
13 березня 2024
05 березня 2024