Google змінить правила розміщення політичної реклами
У Google планують ввести правило, яке дозволить досягти більшої прозорості при розміщенні політичної реклами.
Про це повідомляє DW.
Зі слів віце-президента Google з юридичних питань Кента Уокера, під час подачі передвиборних оголошень на американській території замовник повинен надати документ, який свідчить, що у нього є законне право на проживання в США.
З оголошення також має бути відомо, хто його оплатив. Це унеможливить маніпуляції та поширення помилкових новин.
Також Google хоче в 2018 році повідомляти, хто і за яку вартість на їхніх платформах купує оголошення. Теж саме робить і соціальна мережа Facebook. З 2017 року соцмережа дозволяє публікувати політичну рекламу тільки авторизованим клієнтам.
Працівники мережі виявили близько 3 тисяч рекламних оголошень, які росіяни розмістили в цій соцмережі і в Instagram до і після президентських виборів в США 2016 року. Цю рекламу могли побачити близько 150 млн користувачів
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників