Поділитись:

Instagram розробляє спеціальну платформу для покупок

Четвер, 06 вересня 2018, 08:40

Команда фотосервісу Instagram працює над новим автономним додатком, присвяченим шопінгу.

Додаток, який може називатися IG Shopping, дозволить користувачам переглядати колекції товарів у продавців і купувати їх безпосередньо в додатку, – пише "Новое время".

Поки незрозуміло, коли додаток буде запущено. Його розробка все ще триває, реліз ще можуть скасувати. Але джерела, знайомі з розвитком додатку, кажуть, що Instagram вважає, що у програми є хороші можливості для розвитку електронної комерції.

Понад 25 мільйонів компаній уже мають облікові записи Instagram, і 2 мільйони з них є рекламодавцями, сказав головний операційний директор Facebook Шеріл Сандберг в своєму останньому зверненні. Чотири з п'яти користувачів Instagram стежать принаймні за однією бізнес-сторінкою. Створення автономного додатку дозволило б компанії надати виділену платформу для популярної діяльності на Instagram, а також розширити можливості для отримання доходу.

Більшість онлайн-компаній потребують облікового запису Instagram. Багато з них, безсумнівно, будуть використовувати платні бізнес-інструменти, якщо вони стануть доступними.

Деякі компанії вже продають такі інструменти рекламодавцям Instagram. Наприклад, Four Sixty дозволяє підприємствам оплачувати допомогу при створенні фотогалерей з магазинами, модерації контенту, плануванні повідомлень. Магазин додатків Shopify містить десятки плагінів, пов'язаних з просуванням і керуванням бізнесами на базі Instagram.

Instagram почав тестувати функцію покупки в листопаді 2016 року. Компанії можуть позначати повідомлення окремими продуктами, дозволяючи користувачам робити покупки безпосередньо з фотографій. Наразі Instagram тестує функцію, яка дозволяє користувачам робити покупки з історій Instagram.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: INSTAGRAM ТЕСТУЄ НОВУ ФУНКЦІЮ

Надрукувати
мітки:
коментарів