Українці розробили пристрій для приватних розмов в людних місцях

Після січневої виставки електроніки CES 2017 в Лас-Вегасі про неординарний форм-факторі пристрою Hushme написали найавторитетніші у світі видання.

Українці показали на виставці прототип, але вже готуються запустити в квітні на Kickstarter кампанію зі збору коштів. У листопаді 2017 року року вони планують почати виробництво в Китаї, щоб через рік продати 50 тис. пристроїв, – пише Економічна правда.

Стартап вже отримав понад 5 тис. замовлень. П'ять авторизованих на Amazon продавців заявили, що готові продавати гаджет відразу після виробництва першої партії пристрою.

У пошуках приватності

Ідея створити першу в світі "голосову маску" прийшла в голову харків'янину Роману Сакуну влітку 2015 року. Якось раз він разом з друзями обідав в невеликому тихому кафе, де навіть не грала музика, щоб приглушити розмова відвідувачів.

"Прийшла дівчина, сіла за столик, одягла навушники hands free і почала щось обговорювати у скайпі. Зрозуміло, що коли людина одягає навушники, вона чує себе гірше і говорить голосніше. Дівчина не стала винятком: люди в кафе волею-неволею почали на неї обертатися. В результаті вона була змушена закінчити розмову", – згадує СЕО Hushme.

Тоді Роман зрозумів, що потреба в приватності телефонних розмов величезна. Черговим наочним прикладом стала його робота.

В офісі типу відкритий простір, де одна переговорна кімната, людям часто доводиться відходити від робочого місця і ховатися у кутки, щоб приватно, не заважаючи колегам, зателефонувати або відповісти на дзвінок.

Випускник Національного аерокосмічного університету імені Жуковського, за фахом інженер-економіст, а тепер ІТ-директор в компанії "Чумак" Роман Сакун зрозумів, що на вирішенні цієї проблеми можна зробити бізнес. Але як саме її вирішити, він не знав.

IT-підприємець поговорив з професурою "Київського політеху" на кафедрі акустики, самостійно вивчив фізичні основи акустики. Рішення проблеми не з'явилося, однак ідея все одно не відпускала.

"А потім я зіткнувся з хлопцями з ARTKB. Прийшов до них, озвучив ідею. Спочатку вони дуже скептично поставилися, але потім все-таки вирішили спробувати", – розповідає СЕО Hushme.

Пасивний та активний захист

На етапі дослідження фахівці ARTKB з'ясували, що на світовому ринку існує велика потреба в пристрої, який може захистити конфіденційність мови в відкритих офісах і громадських місцях.

Наприклад, за оцінками ФБР в 2015 році збиток від кримінальної діяльності "білих комірців" становив 300-600 млрд дол на рік. Частка доходу від крадіжки інформації з конфіденційних телефонних розмов тут також присутній.

На незвичайний форм-фактор дизайнерів наштовхнули популярні гарнітури Bluetooth Hands-Free, які надягають на шию. Гаджет Hushme також носять на шиї. І тільки під час приватної розмови пристрій треба використовувати в незвичайному форм-факторі: закривати рот, закріплювати чаші, в яких розташовані два мікрофони.

У Hushme діє пасивний і активний режими маскування голосу. Пасивний режим забезпечують шумоізоляційні матеріали. Вони на 50-60 % знижують гучність голосу. Це означає, що у відкритому офісі на відстані 3 м вже ніхто нічого не почує. Пасивний режим позиціонується для недовгої приватного розмови і зниження голосового навантаження на приміщення.

Активний режим забезпечує звукове маскування. У пристрій через мобільний додаток під Android і ОС IOS можна завантажити будь-які звуки. Під час розмови звуки транслюються в навколишній простір через зовнішні колонки.

"Вшитий" в гаджет унікальний алгоритм аналізує гучність і динаміку голосу і з урахуванням цього транслює у позасторонні звуки. В результаті на відстані 1 м неможливо розібрати, про що говорить людина. Стартап позиціонує активний режим для застосування в людних місцях.

Hushme не обладнано "космічними" технологіями. Там встановлена ​​плата, розроблена в ARTKB, плата Handsfree, Bluetooth-модуль, невелика карта пам'яті, процесор, акумулятор на десять годин роботи. Головне ноу-хау – форм-фактор і алгоритм маскування голосу.

Підкорити Kickstarter

Засновниками Hushme став Сакун та два його партнера, імена яких він не хоче афішувати. Після підключення до проекту ARTKB співвласниками стартапу стали керівники конструкторського бюро Олександр Нестеренко, Володимир Хилюк та Ярослав Ромашко.

Зараз команда проекту готується до старту кампанії на Kickstarter. Вона розпочнеться 25 квітня і триватиме 45 днів. Мета – зібрати 50 тис дол. Для інвесторів на майданчику вартість гаджета становитиме 149 дол. У роздробі пристрій буде продаватися за ціною 249 дол.

Незважаючи на мету 50 тис.дол, Сакун сподівається зібрати набагато більше – до 300 тис. дол. Його надихає результат іншого українського стартапу SenStone – кулона для перекладу голосу в текст. При цілі 50 тис. дол кулон зібрав понад 300 тис. дол.

Зараз фаундери доводять прототип до комерційного зразка за власні кошти. СЕО Hushme сподівається, що зібраних на Kickstarter грошей вистачить для запуску мінімального виробництва. Стартап паралельно шукає сторонніх інвесторів для запуску комерційного виробництва в листопаді-грудні 2017 року. У 2018 році Сакун планує продати 50 тис. гаджетів, в 2019 році – 100 тис, у 2020 році – 300 тис.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
23.03.2017 21:30
Переглядів882
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
20-07-2018 19-07-2018
Вибір редактора

Рейтинг