Поділитись:

Як змінилася відвідуваність "Вконтакте" після блокування

Вівторок, 23 травня 2017, 21:37

Відвідуваність російської соціальної мережі "Вконтакте" за 5 днів впала на 3 млн візитів.

Про це свідчать дані SimilarWeb. Компанія надала Економічній правді статистику відвідуваності в Україні заблокованих російських інтернет-сервісів.

Статистика включає не унікальні візити з десктопів. Згідно з даними на 20 травня 2017 року, відвідуваність соціальної мережі "Вконтакте" (vk.com) в Україні впала на 3,35 млн візитів за 5 днів блокування доступу.

До введення санкцій щоденна відвідуваність соцмережі в Україні становила в середньому 10,1 млн візитів. 20 травня українські інтернет-користувачі відвідали соціальну мережу 6,75 млн разів.

Соціальна мережа "Однокласники" (ok.ru) втратила в середньому 1,67 млн візитів з майже 4,6 млн.

Відвідуваність російського інтернет-порталу yandex.ua знизилася приблизно на 2 млн візитів з 6 млн.

Російський інтернет-портал mail.ru недорахувався 1,22 млн візитів при загальній середній відвідуваності 4,62 млн.

Зі слів аналітика відділу маркетингу в SimilarWeb Павла Тучинського, представлені дані в переважній більшості випадків враховують відвідувачів з України, які зайшли на заблокований інтернет-ресурс через VPN.

"Якщо користувач спочатку зайшов в інтернет не через VPN, що, як правило і відбувається, ми побачимо країну-оригінал", – каже Тучинський.

Варто також відзначити, що ще не всі інтернет-провайдери України, в тому числі великі виконали указ президента про санкції від 15 травня 2017 року.

Третій за величиною абонентської бази в країні інтернет-провайдер "Воля" 23 травня повідомив, що повністю заблокує сайти до 1 червня.

Відповідно до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій Національної комісії регулювання зв'язку та інформатизації, в Україні станом на 25 квітня 2017 року працювало 6158 інтернет-провайдерів.

Надрукувати
мітки:
коментарів