Експерт розповів, якими були реальні знижки "чорної п'ятниці" по-українськи
Цієї п'ятниці, 24 листопада, у світі стартували глобальні розпродажі - Black Friday або "Чорна п'ятниця". В США вже підрахували, що в цей день американці витратили 7,9 млрд дол. тільки на онлайн покупки.
Чи були реальні знижки в Україні та скільки витратили українці у коментарі УНН розповів директор української Асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
За словами експерта, в Україні підбити підсумки "чорної п'ятниці" в грошовому еквіваленті практично не можливо.
"У США відразу здають звіти до податкової і таким чином вони звітують один перед одним, у тому числі конкуруючи між собою. Кожен рік розпродажі в США зростають. В Україні конкуренція така була десь до 2012 року, а з 2014 року продажі стали падати і ніхто не хоче навіть давати дані. Тому, чесно кажучи, ми не дізнаємося наскільки вдало в Україні пройшла "чорна п'ятниця", — сказав О. Дорошенко.
Експерт зазначив, що результати цих розпродажів можна дізнатися лише стосовно окремих мереж.
"Через рік ми побачимо наскільки ці окремі мережі будуть давати знижки і таким чином, наприклад, ми зможемо дізнатися чи були отримані заплановані прибутки чи ні", — сказав Дорошенко.
Експерт привів приклад, що минулого року в середині листопада, в українських продуктових мережах були різноманітні розпродажі на рівні 20 — 40%. Цього року листопад вже добігає до кінця, а великих розпродажів там так і не має.
"Це говорить про те, що минулого року декілька мереж почали це робити, а інші були вимущені долучитися до них, але результати цих продажів не були настільки добрими, як вони планували. Тому цього року ми таких великих акцій ми вже не бачимо", — зазначив він.
Експерт додав, що за його спостереженнями, знижки під час цьогорічної "чорної п'ятниці" становили в середньому 20-25%.
І лише на окремі позиції і в окремих магазинах знижки становили 70%.
"Деякі магазини писали про знижки до 70%, але це були або іноземні мережі, які хотіли розпродати товар або розпродавалися окремі розміри по окремих позиціях. Міжсезонні розпродажі і бувають на рівні 40-70% там у мережах взуття і одягу. От такі розпродажі і зараз були, які називалися доброю назвою "чорна п'ятниця"",- резюмував експерт.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку