"Київстар" оштрафували за посекунду тарифікацію (оновлено)

Антимонопольний комітет України оштрафував "Київстар" на 21 млн гривень.

Рішення у справі проти відповідача ПрАТ "Київстар" про недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації щодо умов тарифікаціі, що вводить в оману (порушення статті 15-1 ЗУ "Про захист від недобросовісної конкуренції"), ухвалили 14 грудня. Про це у Facebook повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв.

Як повідомив він, оператор в своїй комунікації щодо умов тарифікації використовув три типи тверджень, в двох з яких зазначалось, що тарифікація "посекундна". Фактично це твердження неправдиве – вартість повної хвилини розмови списувалась в першу секунду розмови.

Відтак, на "Київстар" наклали штраф у розмірі 21 307 597 грн.

18 вересня цього року рішення за аналогічною проблематикою було ухвалено щодо ТОВ "Лайфсел". Оператора оштрафували на 19 466 840 грн.

У "Київстарі" повідомили, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а винятково того, як компанія інформувала про це абонентів.

иївстар" доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, зокрема – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб. Відповідно до закону про телекомунікації, кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог", – зазначили в компанії.

Оператор наголошує, що тарифікація голосових викликів у мережі "Київстар" повністю відповідає вимогам Закону України "Про телекомунікації" і "Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг".

"Зазначимо, що усі оператори мобільного зв'язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації. "Київстар" завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження "Київстаром" рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається", – зазначили в компанії.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
18.12.2017 08:24
Переглядів1011
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
18-07-2018 17-07-2018
Вибір редактора

Рейтинг