МОН рекомендує по-новому розробляти підручники
Міністерство освіти і науки розробило Методичні рекомендації, яких мають дотримуватись потенційні автори при роботі над підготовкою підручників для учнів 10 класів.
Про це повідомляє Освіта.ua.
Документом визначено рекомендації щодо формування підручників за навчальними предметами, а також визначено концептуальні засади створення підручників.
У відомстві, звертаючись до потенційних авторів, наголошують, що інформація, подана у підручнику, має відповідати сучасному стану науки та враховувати, що зміст та обсяг освітніх матеріалів визначається навчальною програмою з предмета.
"Авторське структурування змісту підручника має бути обґрунтованим і не призводити до його перевантаження", – йдеться у рекомендаціях.
Окрім того, авторам рекомендовано уникати малоцікавого тексту, невиразної збідненої мова, плутанини у термінології, використання мовних штампів, громіздких висловлювань тощо.
"Філософія Нової української школи вимагає від підручника нового покоління виконання як традиційних дидактичних функцій (інформативної, трансформаційної, мотиваційної, систематизувальної, інтегративної, самоконтролю, розвивальної, виховної тощо), так і нових (розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів у інформаційному просторі, розвитку ключових і предметних компетентностей). Тому перед освітянами, науковцями стоїть нелегке завдання – пошук ефективних механізмів проходження всіх етапів написання та впровадження в практику підручників", – наголошують автори рекомендацій з підготовки підручників.
Земля, квартири, гроші та авто – усе дружині: що в декларації Олицького селищного голови Прендецького
У Луцьку сходи біля ТЦ «Егоїст» «вилізли» на тротуар та заважають перехожим (фото)
У Луцьку на місці затишного кафе відкрили новий заклад (фото)
Понад мільйон тюльпанів: «Волинська Голландія» здивує новими сортами (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)