Поділитись:

"Укрзалізниця" відновила послугу повернення квитків онлайн

П'ятниця, 19 січня 2018, 11:16
«Укрзалізниця» відновила послугу повернення квитків онлайн

"Укрзалізниця" 19 січня відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет.

Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким захищали від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та Різдвяних свят, – інформує виконувач обов'язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" у Facebook.

До того ж можливості онлайн-системи продажу квитків розширюють.

До слова, під час цьогорічних зимових свят поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше від аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

Надрукувати
мітки:
коментарів