Помилки в е-кабінеті: що робити вступнику

Якщо після подання заяви вступник виявив помилки в електронному кабінеті, то для їх виправлення йому треба звернутися до приймальної комісії закладу освіти, куди подано заяву.

Про це повідомили у прес-службі Міністерства освіти.

Зокрема йдеться про неправильно розрахований середній бал, завантаження іншого документа замість скан-копії атестата та інші дані.

Як відомо, створення кабінетів вступників триватиме до 25 липня, а сервіс подання заяв до вишів працюватиме до 26 липня.

До слова, 7 липня відбудеться пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участі генерального директора директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН Олега Шарова.

Головна тема – питання вступу до закладів вищої освіти України на всі освітні рівні: молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра.

Пряма телефонна лінія працюватиме з 14:00 до 16:00 за номером: 254-05-65.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: МОН РОЗ'ЯСНИЛО, ЯК ЦЬОГОРІЧ ЗАРАХОВУВАТИМУТЬ ДО ЗАКЛАДІВ ПРОФОСВІТИ

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
17.07.2018 09:39
Переглядів883
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
17-08-2018 16-08-2018
Вибір редактора

Рейтинг