Скільки коштує розмитнення авто в Польщі, Німеччині та Литві

Українські прихильники "євроблях" стверджують, що розмитнення авто в Європі простіше і дешевше, ніж в Україні. Чи так це? У скільки насправді обходиться розмитнення машин в Польщі, Німеччині та Литві.

Про це пише autonews.ua, посилаючись на Autocentre.ua.

Розмитнення в Польщі

Найчастіше в Польщу ввозять б/в автомобілі з Німеччини, Франції, Японії та Сполучених Штатів. Причому з Німеччини полякам пропонують старі моделі з дизельними двигунами, від яких самі німці поступово відмовляються. У I півріччі 2018 року в Польщу ввезли більше 500 тис. старих автомобілів.

Для поляків розмитнення обходиться дешево, якщо це приватне ввезення вживаного автомобіля з невеликим двигуном з країни, яка входить до Євросоюзу. В цьому випадку поляки платять близько 30 % від вартості машини. У всіх інших випадках розмитнення обходиться дорого. Так, акциз на машини з двигунами від 2000 см куб. становить 18,6 %.

Слід зазначити, що польські митники самі за каталогами оцінюють вартість ввезених машин. Тому краще їх ціну не занижувати

Розмитнення в Німеччині

Більшість німців вважають за краще їздити на німецьких автомобілях. Однак в Німеччину теж ввозять досить багато машин, адже в інших країнах ЄС їх можна купити значно дешевше. Найчастіше німці ввозять автомобілі з сусідніх країн, перш за все – зі Скандинавії.

Розмитнення німцям коштує недорого тільки в тому випадку, якщо старий автомобіль постачається приватною особою з Євросоюзу. У всіх інших випадках митні платежі для німців приблизно такі ж, як і при імпорті авто в Україну (тобто їх можна в принципі зіставити). Так, наприклад, якщо авто ввозиться не з ЄС, то на нього мито становить 10 %, а ПДВ – 19 %.

Розмитнення в Литві

На митних пунктах Литви перевіряють технічний стан усіх ввезених старих машин. Забороняється ввозити автомобілі, які потребують ремонту на більше ніж 50 %. Найбільше в цю країну імпортують старі авто із США. Також багато ввозиться машин з ЄС (Німеччина, Бельгія, Голландія)

Розмитнення обійдеться недорого, якщо б/в автомобіль ввозиться приватною особою з ЄС. В іншому випадку доводиться платити мито в 10 % і ПДВ в розмірі 21 %, а це вже дорого.

Підсумок

Як бачите, в названих країнах розмитнення обходиться недорого тільки приватним особам, і якщо б/в авто возиться з ЄС. У всіх інших випадках потрібно платити мито, ПДВ та деякі інші збори.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ХТО, ЯК І ЗВІДКИ ЗАВОЗИТЬ "ЄВРОБЛЯХИ" В УКРАЇНУ (ІНФОГРАФІКА)

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
28.07.2018 21:05
Переглядів3860
Коментарів3
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
19:29
29.07.2018
алекс
стяття галыма заказуха проти бляховодыв.автор продався комусьза два эвро.
22:48
28.07.2018
Олександр
Ці 500 тисячь дизелів діллери підготували для українців.А проценти 20-чи 30 від купчої від 4до 8 тисячь злотих то це буде від 5- 10 тисячь злотих(1500-2500 евро практично нове авто середнього классу з Бельгії 4-7 років.
22:44
28.07.2018
Микола
Що ви розказуєте про 30% в Польщі звідки ви берете цей брєд. Я сам розмитнював авто в пользі і це обІйшлось 10%це 400 злотих
останні новини
16-10-2018 15-10-2018
Вибір редактора

Рейтинг