Які вантажівки руйнують українські дороги

Сучасні будівельні норми вимагають проектування і будівництва доріг під навантаження, сумісні з європейськими стандартами – 11,5 тонни на вісь, що відповідає фактичній повній масі транспортного засобу 34 тонни з максимальною кількістю осей (6 осей).

Лише 25 % доріг державного значення відповідає цим нормативним навантаження, – інформує Укравтодор у Facebook.

Є приклади, коли сучасні великовагові вантажні транспортні засоби (це важкі будівельні самоскиди і так звані фури) значно перевищують нормативне навантаження на одну вісь (11,5 тонни на вісь). Це суттєво збільшує руйнівний вплив і зменшує нормативний термін служби автомобільної дороги.

Правила дорожнього руху в Україні забороняють рух транспортних засобів з фактичною масою більше ніж 40 тонн дорогами державного значення. Виняток зроблено для контейнеровозів – гранична вага при цьому становить 44 тонни.

На місцевих дорогах, які збудовані в основному під навантаження 6 тонн на вісь, заборонено рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни.

Проте, на жаль, в Україні спостерігається масове порушення цих норм.

У світі не існує ні технологій, ні покриття, які були б здатні витримувати постійне навантаження у 80-120 тонн.

Навіть незначне перевантаження (на 1-2 тонни) спричинює руйнування дороги в рази. Максимально завантажений транспортний засіб, незалежно від кількості осей, завдає руйнівного впливу на дорожній одяг більше нормативного від 2 до 56 разів.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
10.08.2018 21:03
Переглядів644
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
16-08-2018 15-08-2018
Вибір редактора

Рейтинг