Поділитись:

Пояснили, чому погіршилася якість зв'язку "Київстар"

Понеділок, 03 вересня 2018, 16:00

Якість мобільного зв'язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.

Про це розповів виконувач обов'язків президента "Київстар" Олександр Комаров в інтерв′ю виданню "Новое время".

"По-перше, якість для нас – це святе. По-друге, якість – дуже суб'єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі – він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента", – зазначив Комаров.

"Ми дивимося на клієнтську якість зокрема і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року – 25: це дуже хороший показник", – додав він.

Зі слів керівника "Київстар", основна причина, чому погіршився зв′язок, – це обмін операторами своїми частотами.

"У межах запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії", – пояснив він.

"Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар – 140 % зростання споживання data (даних, – ред)", – заявив Комаров.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: КИЇВСТАР ТА VODAFONE ЗМІНИЛИ ПРАВИЛА ТАРИФІКАЦІЇ

Надрукувати
мітки:
коментарів