Як подорожувати Укрзалізницею за відсутності квитків у касі

Особливістю "Укрзалізниці" є те, що у випадку відсутності прямого потягу або ж квитків на прямий потяг вам ніколи не запропонують проїзд з пересадкою, але звісно ж така опція можлива. То що ж робити якщо у касі нам кажуть, що квитків на сьогодні немає? Безуспішно чекати на вокзалі чи відмовитись від мандрівки?

Зазвичай люди, коли спішать готові заплатити будь-які гроші, і, відповідно, підуть на автобус, скористаються бла-бла каром чи літаком. Однак не варто так поспішати витрачати гроші, адже все одно можна поїхати навіть, якщо квитків немає, – інформує GoAway.com.ua.

Але не варто так поспішати тратити гроші. Ми все одно можемо поїхати залізницею навіть при відсутності квитків. Не вірите? Зараз я доведу.

Для прикладу ми хочемо добратися з Івано-Франківська в Херсон.

Прямого потягу немає, що робити? На допомогу нам прийде німецька залізниця. Заходимо на сайт Дойчебану https://www.bahn.de/ та вписуємо назви населених пунктів в пошук латиницею Ivano-Frankivsk та Cherson відповідно. Маємо результати.

Як видно з результатів до Херсону можна добратися аж трьома шляхами через Львів та Одесу (2 пересадки), Львів і Миколаїв. Незалежно від того яким способом їхати, все одно доведеться їхати одну добу, проте можна вибрати час коли це нам буде зручніше.

Мінуси даного методу:

— дізнатися ціну і наявність місць неможливо, зате ви швикдо можете перевірити це на сайті укрзалізниці http://booking.uz.gov.ua/

— в базі Дойчебана немає електричок: Укрзалізниця вважає їх окремим видом транспорту, для них існує своя база даних і свої власні каси.

Звідки Дойчебан має доступ до такої інформації?

За міжнародними угодами як і про рух авіатранспорту, так і про залізничний держави повідомляють одна одній, тому не тільки Україна має доступ до цієї інформації. Туж саму інформацію можна дізнатися на сайтах інших європейських країн, але перевага Дойчебану у тому, що сайт має мобільну версію та можливість вибору багатьох мов.

Надіюсь згодом така функція появиться і на сайті УкрЗалізниці. Треба не забувати, що реформа залізниці не може тривати один день, місяць чи рік. Справжня реформа залізниці повинна тривати років 10, а то й ще довше, тому поки її немає треба викручуватись за допомогою Дойчебану.

Ще однією цікавинкою якою хочу поділитися – це покупка двох чи більше квитків на один і той самий потяг. Наприклад, сайт нам показує, що не має квитків з Ужгорода до Києва, але якщо ми візьмемо квиток до Львова на цей потяг, а потім зі Львова до Києва на той самий потяг ми будемо мати те саме, що й цілий квиток. Справа в тому, що пасажири не завжди прямують на далеку відстань і місця інколи пустують. Все що нам доведеться зробити – це перейти з одного вагону і інший. Ціна квитка вийде трішки дорожча бо в обох буде враховано ПДВ, але результат буде той самий.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
19.07.2016 20:39
Переглядів1242
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
24-10-2018 23-10-2018
Вибір редактора

Рейтинг