Назвали авто, не придатні для української зими (фото)

Геометрична прохідність авто виявилась критично важливою характеристикою навіть на українських дорогах.

Про це пише Автоблог.

Черговий "раптовий" снігопад в Україні привернув увагу до однієї з найголовніших характеристик міської машини. Геометрична прохідність авто – здатність транспортного засобу пересуватися дорогами низької якості і бездоріжжям, а також долати штучні та природні перешкоди без залучення допоміжних засобів.

Більшість українців, купуючи авто, розуміють, що їздити доведеться не тільки по шосе. Аби двигун не залишився десь на асфальті, більшість автомобілів ще в салоні оснащують захистом картера двигуна – якщо не сталевим, то хоча б пластиковим. А це означає, що заявлений виробником дорожній просвіт (відстань між найнижчою точкою автомобіля і дорогою) зменшується на 15-25 мм. Якщо в авто зайняті всі пасажирські сидіння (особливо це стосується компактних моделей), то його дорожній просвіт може зменшитися ще міліметрів на 5!

Найнижчою і найбезпораднішою автівкою на глибокому снігу виявилась Audi A1 Sportback. Її паспортний кліренс – 125 мм. Без захисту картера з таким просвітом їздити у нас просто небезпечно. А з захистом машина може повиснути на найменшому пагорбі.

Приблизно там само знаходиться Citroёn DS3 із заявленим кліренсом в 130 мм. Віднімаємо товщину "захисту" і отримуємо ті ж 110 мм.

Недалеко від них ще більш драйверський MINI Cooper. Під його черевцем, стверджує фірмовий "мануал", аж цілих 139 мм. Відповідно, насправді там не більше 120 мм. У Mercedes CLA і BMW 3-er кліренс аж на 1 мм більший, ніж у MINI – 140 мм. До речі, у Jaguar XE просвіт приблизно такий самий – якщо зважати на ТТХ авто і практику його експлуатації.

Досить рідкісна на ринку модель Cadillac ATS теж не особливо пристосована до нашої зими. Теоретичні 145 мм кліренсу на практиці перетворюються на 120-125 міліметрів. Для авто з довгою базою це зовсім недобре.

У седана Infiniti Q70 (та й у Infiniti Q50) заявлений просвіт становить 150 мм. Начебто непогано. Але якщо виміряти рулеткою, то в найнижчому місці – всього 135-137 мм. Відчуйте різницю, як то кажуть!



"Робоча конячка" Skoda Octavia підкуповує тим, що у неї просвіт 155 мм ("за паспортом"). А насправді там не більше 135-140 мм.

Бестселер ринку – Hyundai Solaris: якщо вірити ТТХ, підноситься над дорогою аж на 160 мм. Але хто ж купує бюджетну машину для "дачно-клячних" цілей без захисту картера?! Ось і залишається від гордого кліренсу не особливо зимовий просвіт – всього 140-145 мм ...

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
16.11.2016 16:27
Переглядів17502
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-07-2018 21-07-2018 20-07-2018
Вибір редактора

Рейтинг