Хто і як повинен відповідати за поганий стан доріг Волині

На Волині патрульні поліцейські упродовж 2017 року оформили кілька десятків адміністративних матеріалів на утримувачів вулично-шляхових мереж через порушення, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна.

Про це повідомляється на сторінці патрульної поліції у мережі Facebook.

У 2017 році на території обслуговування патрульної поліції Волині (м. Луцьк, дороги Устилуг-Луцьк-Рівне, Луцьк-Ковель-Ягодин, Луцьк-Маневичі) трапилось 1 553 дорожньо-транспортні пригоди, з яких 340 – з потерпілими (38 осіб загинуло та 452 травмовано.

Як розповів керівник сектору розшуку та опрацювання матеріалів ДТП УПП у Волинській області Вадим Оксенюк, якщо певний відрізок дороги є аварійно небезпечним, не відремонтованим, то про це мають свідчити дорожні інформаційні знаки, що встановлюються відповідним органом місцевого самоврядування. Водій, бачивши такий знак, має знизити швидкість і їхати максимально обережно.

"Ці адмінматеріали оформлені на ділянках, де, швидше всього, не було інформаційних знаків. Тобто і дорога не відремонтована, і попереджувального знаку про це немає. Тому в таких випадках оформляли матеріали на утримувачів відрізку дороги. Але є інший бік медалі. Відповідальний майстер може прийти в суд з довідкою, що з бюджету не виділено коштів на ремонт цього відрізку, тож хто і за що мав його відремонтувати – не відомо. Зазвичай, якщо збитки незначні, людина не звертається до суду по компенсацію, або ж не хоче звертатись через довгу тяганину. Разом з тим, якщо ДТП таки сталась, патрульні оформляють відповідний протокол. Водій може бути не згідним з протоколом, мовляв, заїхав в яму, розміри якої перевищують допустимі. Тоді на місце викликається представник житлово-комунального господарства, робляться заміри, обстеження, і на відповідальну особу складається протокол за ст. 140 КУпАП", – розповів Вадим Оксенюк.

Зі слів старшого інспектора відділу безпеки дорожнього руху Василя Шпака, у Луцьку за стан дорожнього покриття, дорожніх знаків відповідає департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради. При виявленні недоліків до них скеровують вимогу, де описується недолік. У вимозі також зазначається термін, упродовж якого недолік мають усунути. Якщо недолік не усунуть, то оформляється припис за невиконання законних вимог працівників поліції, який уже йде до суду.

"Ми звертались щодо вибоїн на так званому Дубнівському перехресті та поганого стану доріг на перехресті вулиць Задворецька-Карпенка-Карого, і після наших приписів недоліки усунули. Також в жахливому стані була дорога з Луцька в Маневичі, на що складались приписи. І хоч відповідальні посадовці оскаржували наші матеріали в суді, нам вдалось відстояти їхню ефективність. А найголовніше, що після цього недоліки були усунені, і тепер дорога більш-менш нормальна", – зазначив він.

За неналежне утримання вулично-шляхової мережі складається протокол за ст. 140 КУпАП, в результаті розгляду якого суд може встановити штраф в розмірі 1 020 гривень.

"Хоча варто розуміти, що департамент теж не завжди може виконати вимоги, адже чимало залежить від фінансування та матеріально-технічної бази. Часто погодні умови не дозволяють виконувати роботи, адже різна вологість та температура", – розповів Василь Шпак.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
02.02.2018 17:52
Переглядів996
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
16-10-2018 15-10-2018
Вибір редактора

Рейтинг