Показники за газ волиняни передаватимуть через смс

Для спрощення подання показань газового лічильника ПАТ "Волиньгаз" запровадив для клієнтів можливість передачі даних приладів обліку за допомогою СМС на короткий номер 7104.

На такі повідомлення споживачі відразу отримають автоматичну відповідь-підказку, чи вірним є формат надісланого повідомлення та чи потрапили дані у систему, – повідомили у прес-центрі "Волиньгазу".

Із 28 березня волиняни мають можливість надсилати дані лічильників відправивши коротке СМС-повідомлення на номер 7104, який є єдиним номером для всіх споживачів природного газу та призначений самє для прийому СМС-повідомлень. Дані передані по СМС відображатимуться в особовому рахунку протягом трьох днів.

Усе що необхідно вказати споживачу - номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр розрахункового рахунку та ХХХХХ – показання лічильника (до 5 цифр). Вартість СМС – згідно з тарифом мобільного оператора.

Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: "Ваші показники прийняті та оброблені. Дякуємо".

Якщо клієнт отримав відповідь "Неправильний формат", це означає, що дані, які він надіслав вказані з помилкою (наприклад, невірно введений особовий номер). У такому випадку необхідно повторити спробу, або передати показання іншим способом:

• через Особистий кабінет на сайті 104.ua;
• зателефонувавши до Контакт-центру за номером (0332)-280-104;
• надіславши повідомлення з зазначенням адреси та номеру особового рахунку на електронну адресу contact@vl.104.ua;

Аби уникнути непорозумінь із нарахуваннями та розбіжностей із реальними даними лічильника, показання потрібно фіксувати станом на 1 число, оскільки рахунок формується за повний місяць.

Передавати дані за попередній місяць споживач повинен самостійно, протягом п'яти днів із 1 по 5 число – бажано 3 або 4 числа. У разі відсутності даних лічильника від споживача, газорозподільна компанія повинна провести для нього розрахунок "автоматично". Згідно Кодексу газорозподільних систем такий рахунок формуватиметься на рівні планового місячного об'єму споживання на відповідний період, виходячи із групи споживання, до якої віднесено споживача.

Попри те, що 2 та 3 число квітня припадає на вихідні, волиняни можуть спокійно подавати показання лічильника у ці дні, адже Контакт-центр компанії (0332)280-104 працює без вихідних із 8:00 до 20:00. Окрім того, відтепер волинянам не потрібно чекати відповіді оператора для подачі показань. Номер Контакт-центру обладнано системою IVR, яка виконує функцію маршрутизації дзвінків з використанням інформації, яку клієнт вводить на клавіатурі телефону.

Користуючись голосовими підказками автовідповідача споживач може самостійно ввести показання лічильника. Якщо ж стаціонарний телефон споживача не підтримує набору клавішами або є необхідність поспілкуватись з оператором безпосередньо – необхідно прослухати повідомлення повністю та дочекатись відповіді оператора.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
29.03.2016 18:14
Переглядів1249
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
22:18
29.03.2016
Захар
Найс. Бо кабінет часом глючить в дні коли треба подавати показник
останні новини
21-06-2018 20-06-2018 19-06-2018
Вибір редактора

Рейтинг