Поділитись:

Нацбанк України отримав першу премію "HR-бренд 2016"

Понеділок, 12 грудня 2016, 11:17

Національний банк України посів перше місце в премії "HR-бренд 2016" в номінації "Україна".

Регулятор брав участь у конкурсі з кейсом "ПЕРСОНАЛьна трансформація НБУ", який описував внутрішню трансформацію центробанку крізь призму змін в роботі HR-підрозділу та функції управління персоналом, – інформує прес-служба Нацбанку.

"Сьогодні Національний банк задає стандарти та навіть тренди реформування державного управління. При цьому будь-які зміни починаються із кожного з нас. Саме тому до нашої внутрішньої трансформації залучені працівники різних підрозділів, кожен з яких здійснює вагомий внесок у спільну справу – розбудову нового центробанку країни. Такий підхід робить максимально прозорими внутрішні процеси, створює додаткову цінність "продуктів", який ми отримуємо на виході, та підвищує залученість працівників", – зазначила директор департаменту персоналу НБУ Ольга Прохоренко.

Трансформація управління персоналом в НБУ з 2014 року і до сьогодні охопила такі ключові етапи, як:

  • організаційні зміни департаменту персоналу та всього Національного банку, у результаті яких було зменшено кількість рівнів управління, підвищено ефективність та впорядковано процеси;
  • впровадження системного підходу до управління персоналом – від Performance Management System, реформування системи навчання персоналу, започаткування програм наставництва до нових підходів формування та розвитку кадрового резерву;
  • розвиток корпоративної культури та системи внутрішніх комунікацій у Національного банку – як один з основних векторів підвищення ефективності та інституційної спроможності центробанку.

ДОВІДКА:

HR-бренд – незалежна щорічна премія за найбільш успішну роботу над репутацією компанії як роботодавця. Цього року премія вручалася у чотирьох номінаціях.

У номінації "Україна" змагалися понад десять високопрофесійних кейсів провідних вітчизняних компаній. Журі премії, до якого увійшли відомі експерти в сфері HR, кадрового консалтингу, бізнесу та побудови брендів, оцінювало актуальність та значимість проекту для галузі і ринку в цілому, сучасність методів його реалізації та ефективність впровадження.

Надрукувати
мітки:
коментарів
26 листопада 2019
12 жовтня 2019
11 жовтня 2019
09 жовтня 2019
06 жовтня 2019
03 жовтня 2019
14:00
24 вересня 2019
23 вересня 2019
09 вересня 2019
30 серпня 2019
28 серпня 2019
02 серпня 2019
15 липня 2019
01 червня 2019