Поділитись:

Як освоїти Facebook та Instagram, вчили луцьких маркетологів (фото)

Середа, 14 грудня 2016, 20:27

Автор фото:Василь Бідун

Луцьким бізнесменам та маркетологам дали чимало практичних порад щодо застосування SMM-маркетингу для просування власної продукції чи послуг.

Близько 70 чоловік в рамках Volyn Marketing Hub 13 грудня зібралися в луцькому автосалоні Renault, щоб послухати лекцію керівника SMM-агентства "G-tag" Андрія Гонковського.

"Як змусити інтернет працювати на вас", – ключова теза, яку намагався донести до слухачів спікер.

Лектор Андрій Гонковський><span class=Лектор Андрій Гонковський

Захід відбувся у  луцькому автосалоні Renault><span class=Захід відбувся у луцькому автосалоні Renault

Volyn Marketing Hub зібрав близько 70 людей><span class=Volyn Marketing Hub зібрав близько 70 людей

Найбільшу увагу спікер приділив взаємодії з клієнтами у соціальних мережах Facebook та Instagram. Мовляв, соціальна мережа Вконтакте, порівняно з цими двома, займає слабші позиції.

"На цей момент в Україні VK продає все гірше й гірше. Клієнт з Вконтакте стає набагато дорожчим, ніж клієнт з фейсбуку", – зазначає Андрій Гонковський.

Найбільшу "віддачу", каже експерт, дає фейсбук. Щодо інстаграму, то він ефективний, коли ви продаєте візуально привабливий товар.

Маркетолог зазначив про існування системи EdgeRank у фейсбуці. Вона за допомогою певних критеріїв самостійно ранджує пости, визначаючи, який з них показати в новинній стрічці.

Для якісного просування продукту чи послуги в соціальній мережі, каже Андрій Гонковський, важливо дотримуватися таких принципів:

  • визначити цілі;
  • проаналізувати цільову аудиторію;
  • створити контент-план;
  • безкоштовно приваблювати аудиторію;
  • підвищити охоплення постів;
  • підвищити активність на сторінці;
  • налаштувати таргетингову рекламу

"SMM – це не тренд, а інструмент, яким ми повинні досягати цілей. Для кожного бізнесу можуть бути свої цілі, зокрема збільшення трафіку на сайті, створення окремого каналу продажу, збір зворотнього зв'язку, створення інформаційного ресурсу, популяризація бренда тощо", – каже лектор.

Вибудовуючи контент-план, важливо правильно розрахувати частотність та час виходу постів.

Зі слів маркетолога, щодня в середньому треба постити від одного до п'яти разів. Однак дописи мають бути змістовними.

За статистикою, фейсбуком найбільше користуються з 10-ї ранку до 10 години вечора. Інстаграмом – тоді, коли засинають і прокидаються. З огляду на це потрібно підбирати час для своїх дописів, щоб вони були максимально ефективними.

"Якщо хтось починає приховувати ваші пости, значить десь ви лажаєте: або в якості постів, або в їх кількості", – наголошує Андрій.

Поширювати дописи не обов'язково вручну. Для цього існують спеціальні інструменти.

Приміщення виглядало по-новорічному><span class=Приміщення виглядало по-новорічному

І без різдвяних оленів не обійшлося><span class=І без різдвяних оленів не обійшлося

Спікер перелічує чимало видів контенту, яким можна послуговуватися:

  • онлайн-трансляція;
  • анонс продукту;
  • навчання;
  • підбірки (50 найкращих, 10 трендів…);
  • лайфхаки;
  • інфографіка;
  • новини компаній;
  • огляди;
  • ребуси;
  • 360;
  • GIF.

Інтернет-магазин "Розетка", до прикладу, збирав колосальну кількість переглядів у YouTube завдяки створенню відеооглядів.

За допомогою фото 360 градусів можна показати атмосферу на конференції, тематичні місця.

У своїх дописах важливо застосовувати мотивацію до дії: "забери на стіну", "лайк, якщо подобається контент".

Гарний засіб залучення аудиторії, каже спікер, – конкурси. Наприклад, зроби репост – виграй квартиру, фотоконкурси, інтернет-квести.

Щоб конкурс був якомога ефективнішим, експерт радить постійно слідкувати за ним, детально розписати правила, визначити чіткий час підведення підсумків, підготувати відеозвіт про визначення переможця та не забути подякувати учасникам.

Координатори заходу Олександр Кузьмич><span class=Координатори заходу Олександр Кузьмич

Спеціаліст з маркетингу та реклами Микола Жичук><span class=Спеціаліст з маркетингу та реклами Микола Жичук

Директор компанії «Луцьк Експо» Ігор Мазурець><span class=Директор компанії «Луцьк Експо» Ігор Мазурець

Підсумовуючи, Андрій Гонковський назвав декілька корисних для маркетологів сервісів. До прикладу, SocialBakers.com і Buzzref (для перегляду рейтингу сторінок), додаток на телефон "Facebook Реклама", ресурс giphy.com (для створення GIF)

Підсумовуючи, він порекомендував присутнім декілька книжок:

  • "Маркетинг" в соціальних мережах" Дамір Халілов;
  • "Facebook ефект" Ольга Філіна;
  • "Точка контакту" Ігор Манн, Дмитро Турусин;
  • "Точка контакту он-лайн" Ігор Манн, Надія Поминова;
  • "Контент, маркетинг і рок-н-ролл" Денис Каплунов.

"Дій", – один з останніх слайдів, який побачили в презентації Андрія Гонковського присутні.

Надрукувати
мітки:
коментарів
28 березня 2024
27 березня 2024
15:34
26 березня 2024
16:46
12:02
25 березня 2024
24 березня 2024