Що думають про запропонований логотип Луцька художники міста
Одна з рекламних агенцій розробила концепцію бренда Луцька, включно з логотипом.
Ініціатором розроблення "нового обличчя" Луцька є місцевий спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук. Наразі логотип презентували для публічного обговорення, однак автор сподівається на впровадження бренда в майбутньому.
Лучани активно обговорюють запропонований варіант: ідею заміни переважно підтримують, однак логотип Жичука критикують.
Така ініціативність тішить й начальника управління туризму й пропозиції Луцька Наталію Бунду, проте, каже вона, перед тим, як презентувати напрацювання, варто було б порадитися зі спеціалістами. До того ж Будна вважає сучасний логотип міста вдалим і запевняє: його хвалять не тільки в Україні, а й за її межами.
Конкурент поцікавився у відомих луцьких художників, чи подобається їм запропонований логотип і чи варто замінити сучасний:
Віктор Чухрай, художник, фотомитець:
Замок не відповідає образу Луцька, до того ж замок занадто "затаскали", логотип не пов'язаний зі слоганом. Він такий, студентський, немає креативу. "Луцьк – приємне відкриття" звучить краще, відповідає суті туризму, просто потрібен графічний редизайн. Можливо, має бути простіше, модніше. Залишити "Луцьк – приємне відриття", зробити редизайн, воно вже прижилося. Навіщо морочити голову? Для прикладу, лого заповідника:
чітка відповідь на поставлене завдання; трохи консервативно, але впізнавано і зрозуміло – характерна панорама міста з ключовими акцентами.
Лого художнього музею також відповідає суті і географії, він у замку і шрифти на місці.
Володимир Марчук, голова правління Волинської органiзацiї Нацiональної спiлки художникiв України, директор "Галереї мистецтв":
Мені сподобалося. Бачив в інтернеті, багато коментують. Це ліпше, ніж отой ключик Буратіно, той, що є зараз. Я б замінив його, звісно.
Іван Гаврилюк, директор КЗ "Дитяча художня школа":
Логотип, який запропонували, є більш лаконічний, але його треба допрацювати. Має бути поєднання зі шрифтом. На мою думку, його (логотип, – К) ще треба пошукати. Замок є замок – це символ, який зрозумілий для Луцька. Розробка логотипа – це дуже серйозна річ. Запропонований логотип, як остаточний варіант, використовувати не варто. І ці похідні логотипи теж не є дуже вдалими. Всі зацікавлені, щоб в Луцька був гарний і цікавий логотип. Але те, що в нас зараз всі дуже люблять критикувати, то тут треба віддати належне. Якщо збираєшся робити, вступаєш в конкуренцію, то треба робити на певному рівні. Спроба непогана, але його треба удосконалити. В принципі, може й бути два логотипи міста. Все залежить від того, яку ми ставимо ціль. Але це справа серйозна, адже це буде працювати багато років.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Восьмий рік у своє гніздо в «Цуманській пущі» прилітає рідкісний птах (фото)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку