Поділитись:

Волинь у 2016 заборгувала "Укрзалізниці" майже 7 мільйонів гривень

Четвер, 12 січня 2017, 13:47
853
0
0
0

У 2016 році з районних і міських бюджетів та бюджету столиці за перевезення в приміському сполученні пасажирів пільгових категорій ПАТ "Укрзалізниця" отримано найменшу компенсацію за останні 10 років.

Місцева влада загалом відшкодувала лише 9,2 % від суми наданих послуг і заборгувала залізничному перевізнику 423,9 млн грн, – повідомляє прес-служба підприємства.

У 2016 році вперше місцеві бюджети не отримали субвенцій з держбюджету на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян. Самостійно ж місцева влада спромоглася компенсувати менше 10%, аргументуючи тим, що немає коштів. Більшість міських та районних державних адміністрацій минулого року відмовилася підписувати договори з регіональними філіями ПАТ "Укрзалізниця" щодо компенсації збитків за перевезення окремих категорій громадян.

Рекордсменами через нульову компенсацію стали м. Київ, Чернівецька, Львівська, Івано-Франківська, Волинська області – 0%, а також Київська – вона відшкодувала 0,4%. Серед областей, які змогли виділити компенсацію, Кіровоградська – 65,6 %, Запорізька – 24,2 %, Полтавська – 27,0 %, Миколаївська – 19,6 %, Дніпропетровська – 18,5 %, Тернопільська – 9,9 % та ін. Причому компенсувати стали лише з вересня, після проведення відповідної роботи з боку "Укрзалізниці".

Залізничний транспорт України перевозить найбільшу кількість пасажирів-пільговиків порівняно з іншими видами транспорту в державі. Загалом пільговий проїзд поїздами здійснюють 16 категорій населення (пенсіонери за віком, інваліди, учасники бойових дій, студенти та ін.) згідно із законодавством України. Серед усіх пасажирів приміських поїздів пільговики становлять майже 70 %.

У 2017 році, у зв'язку з внесенням змін до Бюджетного кодексу України, субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд залізничним транспортом не передбачені, місцевій владі доведеться виділяти видатки самостійно, тому висока ймовірність повторення ситуації із занадто низьким рівнем відшкодування за перевезення пільгових пасажирів.

Залізничники занепокоєні тим, що постійне недоотримання коштів не дає змоги забезпечити оновлення необхідної кількості рухомого складу та придбання запасних частин, що негативно впливає на технічний стан, безпеку руху та призводить до зниження якості обслуговування пасажирів. Тому вкотре ініціюють замінити надання пільг на перевезення громадян адресною грошовою допомогою.

853
0
0
Надрукувати
мітки:
0 коментарів
#Сім_сорок: дика мода на тварин
Пам’ятаєте раніше в усіх нічний клубах країни, чи модних закладах ...
#Сім_сорок. Штраф за неготовність до снігу
Доки грім не гряне – дядько не перехреститься. Вислів далеко ...
#Сім_сорок. "Пенсійний фонд" чи "молоде-зелене": медицина по-українськи
До якого лікаря ви підете на прийом – молодого спеціаліста ...
#Сім_сорок. Батьківські вайбер-групи: поміч чи привід для скандалу
Не так давно дізналася, що мої друзі-батьки усі мають на ...
#Сім_сорок: право поліцейського і ДТП: що вчать у луцькій автошколі (дівоча версія)
Для того, аби ми, учні автошколи, дійсно вчили правила дорожнього ...
#Сім_сорок: жити-(не)смітити
Маленький песиміст в мені каже, що не скоро ідея з ...
#Сім_сорок. Коли бракує часу
Ви аналізували коли-небудь, скільки часу на день у вас забирає ...