Волинянам пояснили, чому "Ощадбанк" бере комісію за комуналку
З нового року в усіх відділеннях "Ощадбанку" введено комісію при сплаті за кожну окрему комунальну послугу.
Відтак, щоразу, коли споживач платить за комуналку через касу банку, то викладає ще близько 30 додаткових гривень, – йдеться у сюжеті ТРК "Аверс".
Лучани нарікають, що у відділеннях рідко попереджають про вирахування комісії. Тепер без комісії можна сплатити за комунальні послуги в терміналах або ж через інтернет.
Такі дії банку вже перевірили працівники антимонопольного комітету.
Сергій Луговий, в.о. Волинського теруправління АМКУ.
"Правління "Ощадбанку", пояснюючи це тим, що немає відкшодувань, компенсації за послуги, ввели таку вимогу: за кожну послугу сплачувати 3 гривні. Пенсіонерам безоплатно, і якщо людина користується терміналом чи інтернетом – теж не платить", – розповів в.о. Волинського теруправління АМКУ Сергій Луговий.
З його слів, споживачі тепер фактично двічі сплачують комісію посереднкам, адже переважно у тарифі комунальної послуги вона вже закладена.
Однак, запевнили в теруправлінні АМКУ, зловживань монопольним становищем в діях банку немає.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)