Поділитись:

Волинянам пояснили, чому "Ощадбанк" бере комісію за комуналку

Понеділок, 23 січня 2017, 16:54

З нового року в усіх відділеннях "Ощадбанку" введено комісію при сплаті за кожну окрему комунальну послугу.

Відтак, щоразу, коли споживач платить за комуналку через касу банку, то викладає ще близько 30 додаткових гривень, – йдеться у сюжеті ТРК "Аверс".

Лучани нарікають, що у відділеннях рідко попереджають про вирахування комісії. Тепер без комісії можна сплатити за комунальні послуги в терміналах або ж через інтернет.

Такі дії банку вже перевірили працівники антимонопольного комітету.

Сергій Луговий, в.о. Волинського теруправління АМКУ.

"Правління "Ощадбанку", пояснюючи це тим, що немає відкшодувань, компенсації за послуги, ввели таку вимогу: за кожну послугу сплачувати 3 гривні. Пенсіонерам безоплатно, і якщо людина користується терміналом чи інтернетом – теж не платить", – розповів в.о. Волинського теруправління АМКУ Сергій Луговий.

З його слів, споживачі тепер фактично двічі сплачують комісію посереднкам, адже переважно у тарифі комунальної послуги вона вже закладена.

Однак, запевнили в теруправлінні АМКУ, зловживань монопольним становищем в діях банку немає.

Надрукувати
мітки:
коментарів