Поділитись:

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Субота, 23 січня 2016, 09:00
Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Викладач Києво-Могилянської Бізнес Школи Олена Мальцева навчала волинських бізнесменів приймати складні маркетингові рішення.

Майстер-клас на тему"Складні маркетингові рішення, або Кому ми скажемо "Ні", організований Києво-Могилянською Бізнес Школою та компанією SmartPeople, відбувся 21 січня у конференц-залі партнера події "Модерн-Експо" та зібрав близько 150 управлінців Луцька та Рівного.

"Модерн-Експо – це компанія, яка завжди намагається бути лідером у своїй галузі і це лідерство вдається здобути, дякуючи тому, що у нас працюють дуже талановиті люди, які постійно розвиваються та вчаться. Тому ми запропонували компанії SmartPeople провести цю зустріч саме в нас", - у своєму вітальному слові зауважив Генеральний директор компанії "Модерн-Експо" Петро Пилипюк.

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Викладач маркетингу Олена Мальцева розпочала зустріч з пояснень,кому бізнесмени повинні говорити "Ні", задля ефективного розвитку свого бізнесу.

Отже, необхідно казати "Ні":

- Не своїм "Клієнтам";

- Необережному розширенню асортименту та напрямків бізнесу;

- Безперспективним продуктам/проектам;

- "Непартнерським" партнерам;

- Не залученим працівникам.

З огляду на це, експерт Києво-Могилянської Бізнес Школи визначила, що зазвичай дуже важко відмовити клієнту, який не є цільовим сегментом компанії. Переважно це відбувається через бажання заробити більше грошей, страх образити та втратити покупця, а також виглядати некомпетентним в очах клієнта. Окремо спікер закцентувала на тому, що часто компанії не знають, хто є їх клієнтом.

Олена Мальцева зауважила, що закриття збиткових проектів – необхідність для бізнесу. Адже витрачаючи час і гроші в цьому напрямку, компанія втрачає можливості розвивати інші, перспективні проекти.

Також Олена Мальцева радить навчитися звільняти неефективних працівників, оскільки вони просто "відсиджують час" на роботі.

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Важливою ланкою успіху експерт вважає знання цільового сегменту компанії та комунікацію з клієнтами. Для цього необхідно:

- Стати клієнтом власної компанії;

- Поспілкуватися з колишніми клієнтами;

- Стати клієнтом компанії-конкурента.

"В першу чергу стати клієнтом компанії-конкурента необхідно для виявлення недоліків у їхній роботі. Оскільки шукаючи переваги в себе, ви будете покращувати покращене і клієнт, можливо, цього не відчує. Виявивши "Ахіллесову" п'яту конкурента і знявши її у себе, ви дасте значні переваги своїм клієнтам",- сказала Олена Мальцева.

Разом з цим спікер виокремила такі можливості для створення інновації чи нового продукту:

- Недоотриманий клієнтом результат;

- Задачі, не реалізовані споживачем;

- "Недообслужені" ринком обмеження.

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Насамкінець Олена зосередила увагу на ідентифікації "своїх" клієнтів.

"Як знати своїх клієнтів?Стати радикальним маркетологом", - каже Олена Мальцева.

"Ідеологія" радикального маркетолога потребує дотримання таких принципів:

-Генеральний директор – головний маркетолог компанії:

"Якщо керівник вважає, що для розуміння ринку йому достатньо звітів від маркетологів, то він може втратити розуміння свого клієнта", - розповідає Олена Мальцева.

-Вибирайтеся з офісу і більше спілкуйтеся зі споживачами:

"Клієнта можна зрозуміти тільки через близкість.Якщо ви з ним спілкуєтеся через безліч звітів, то ви взагалі не розумієте, про що там іде мова", - навчає експерт.

-Наймайте лише найпристрасніших місіонерів:

"Єдина незамінна річ, що у житті, що у маркетингу – пристрасть", - підсумувала свій виступ Олена Мальцева.

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Smart People і надалі запрошуватиме управлінців Волині на цікаві навчальні події.

"Це будуть і двогодинні зустрічі з експертами в рамках проекту Smart Meetings, і дводенні навчальні модулі для управлінців, які Smart People проводить спільно з Києво-Могилянською Бізнес Школою.Ми прагнемо об'єднати, згуртувати бізнес-спільноту регіону довкола ідеї постійного розвитку себе, своєї компанії та країни",- розповіла Олена Гаврилюк, маркетинг-директор компанії Smart People.

Як сказати «Ні» і стати успішним: поради експерта для волинського бізнесу

Надрукувати
мітки:
коментарів
05 квітня 2024
18 січня 2024
01 грудня 2023
31 жовтня 2023
22 травня 2023
01 лютого 2023
09 липня 2020
25 березня 2020