«Укрпошта» презентувала марку «Kalush»
«Укрпошта» презентувала нову марку, присвячену річниці перемозі українського гурту Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022».
Про це 4 квітня повідомив головний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.
«Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі «Євробачення-2022» і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: «Save Mariupol, save Azovstal now! А ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку «Kalush», бо це ще один символ війни та сміливості наших людей – робити все, щоб бути почутими. », – йдеться у повідомленні.
Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. Також погасять штемпелем «Перший день» у Києві.
Автором марки є Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, а художниця конвертів – Олеся Вакуленко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги