У Facebook та Instagram почали тестувати рекламні інструменти на основі штучного інтелекту
У компанії Meta Platforms Inc заявили про початок тестування рекламних інструментів на основі штучного інтелекту (ШІ), які можуть створювати такий контент, як фонові зображення і варіації написаного тексту.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.
Керівники Meta заявили, що обрана група рекламодавців буде запрошена поекспериментувати з інструментами на «тестовому майданчику», який компанія називає «Пісочницею ШІ».
Вони відмовилися уточнювати, яка саме кількість рекламодавців матиме доступ до цього майданчика, зазначивши, що група буде невеликою.
За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції в рекламні продукти загального призначення пізніше цього року.
Це оголошення знаменує собою перший крок власника Facebook та Instagram до розгортання продуктів, які використовують технологію генеративного штучного інтелекту, що обробляє величезні масиви набутих даних для створення нового контенту, такого як проза, мистецтво та програмний код.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Google окремо позначатиме зображення, згенеровані штучним інтелектом
- Spotify видалив тисячі пісень, написаних штучним інтелектом
- Штучний інтелект скоро ліквідує 26 мільйонів робочих місць: кому це загрожує
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала