Поділитись:

Кіберполіція створила "гарячу лінію" для повідомлень про "суїцидальні групи"

Вівторок, 21 лютого 2017, 18:44
Кіберполіція створила «гарячу лінію» для повідомлень про «суїцидальні групи»

Кіберполіція створила «гарячу лінію» для повідомлень про «суїцидальні групи»

У Департаменті кіберполіції створили "гарячу лінію" для повідомлення про учасників так званих суїцидальних спільнот у соціальних мережах. Для цього потрібно на офіційному сайті зайти у розділ "зворотний зв'язок" та заповнити анкету. Усі дані заявників конфіденційні.

Про це йшлося під час брифінгу представників ГУ НП у Волинській області у вівторок, 21 лютого.

Як повідомив начальник відділу протидії кіберзлочинам у Волинській області Поліського управління кіберполіції Дмитро Мірчук, "ігор смерті" у соціальних мережах є дуже багато: якщо блокують одну групу, то з'являється інша і діяльність продовжується.

"Сині кити, літаючі кити, єдинороги – різновидів дуже багато. На даний час працівниками департаменту Кіберполіції створено гарячу лінію зворотнього зв'язку, яка безпосередньо працює на сайті департаменту. Отримуємо та опрацьовуємо звернення волинян з приводу реєстрації дітей та людей в цих іграх. Можна не виходячи з дому заповнити анкету і подати звернення", – зазначив він.

Із приводу фунціонування вищезазначених спільнот, то, як розповів Дмитро Мірчук, за участю адміністратора групи та її учасника ведеться діалог, в якому адміністратор вказує перелік запитань, на які потрібно відповісти, та завдань, що потрібно виконати.

"Кількість завдань – від 15 до 50. Проведений аналіз підтверджує, що 50-те завдання веде за собою суїцидальний вчинок учасника тої чи іншої групи. На даний час проводять слідчо-оперативні заходи по відкритому кримінальному провадженню з метою встановлення адміністраторів цих груп. Розголошувати інформацію, яка становить таємницю слідства, я не можу. Робота в даному напрямку ведеться і в найкоротші терміни будуть результати цієї роботи", – додав він.

Окрім того, у поліції радять батькам неповнолітніх дітей більше часу приділяти їм та звертати увагу на те, як проводить дитина час у соціальних мережах та який контент переглядає.

Якщо вам відомо про учасників таких груп в соцмережах, перейдіть на сайт Кібеполіції та заповніть усі дані, які є конфіденційнимиЯкщо вам відомо про учасників таких груп в соцмережах, перейдіть на сайт Кібеполіції та заповніть усі дані, які є конфіденційними

Надрукувати
мітки:
коментарів