Поділитись:

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Середа, 01 березня 2017, 21:00
Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Державне підприємство "Луцький ремонтний завод "Мотор" працює в обласному центрі Волині з 1945 року та є одним з найкращих в Східній Європі в галузі авіаремонтів. Спеціалізується "Мотор" на двигунах до трьох типів літаків: Су-24, Су-27 і Міг-29, які становлять основу Повітряних сил ЗСУ. Очолює підприємство Володимир Маракулін.

Ділове видання Волині "Конкурент" отримало можливість відвідати стратегічно важливий завод та на власні очі побачити, як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків.

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Заступник директора "Мотору" Валерій Царук, якому доручили роль фахового екскурсовода, в першу чергу показує музей підприємства. Тут в око відразу впадає схема території, яка наочно демонструє надзвичайно великі масштаби виробництва.

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Далі прямуємо на виробництво. Все починається в цеху № 1, де двигун повністю розбирають та збирають, проводять дефектацію та ремонтують окремі його частини, зокрема вузли.

Цех № 1: тут відбувається розбирання-збирання двигунів...Цех № 1: тут відбувається розбирання-збирання двигунів...

...дефектація та ремонт окремих частин....дефектація та ремонт окремих частин.

Зняті з двигуна агрегати направляють в цех №2, де працівники проводять їхню дефектацію та ремонт, замінюють необхідні деталі. Після цього агрегат за допомогою спеціального обладнання регулюють та випробовують, імітуючи його роботу на двигуні.

Цех №2: тутзаймаються агрегатами, які знімаються з двигунів і прибувають сюди з першого цеху...Цех №2: тутзаймаються агрегатами, які знімаються з двигунів і прибувають сюди з першого цеху...

...працівники проводять їхню дефектацію......працівники проводять їхню дефектацію...

...ремонт......ремонт...

...та заміну необхідних деталей....та заміну необхідних деталей.

Якщо все відповідає технічним нормам, то агрегат повертається в перший цех, його приєднують до двигуна, який після збірки відправляється в цех № 3.

Цех № 3 – випробувальний. Тестування проводиться на спеціальних стендах. Для кожного двигуна – своя модифікація. Весь процес фіксується на відеокамери та проводиться за принципом: від простого до складного – від підладки двигуна до максимальних форсажних режимів та перевірки помпажних систем. Після всіх перевірок двигун запаковують та готують до відправлення.

Цех №3 – випробувальний. Тестування проводиться на спеціальних стендах...Цех №3 – випробувальний. Тестування проводиться на спеціальних стендах...

...Для кожного двигуна – своя модифікація......Для кожного двигуна – своя модифікація...

...Після всіх перевірок, двигун запаковують та готують до відправки....Після всіх перевірок, двигун запаковують та готують до відправки.

Останньою зупинкою під час екскурсії "Мотором" став цех № 4, де відбувається виготовлення деталей для авіаційної техніки.

Цех №4: тут виготовляють деталі для авіаційної техніки...Цех №4: тут виготовляють деталі для авіаційної техніки...

Він оснащений потужним, високоточним обладнанням, завдяки якому вже освоєно 4 480 найменувань запасних частин. Всього за місяць виготовляється 75 000 деталей. Працює в цеху 165 людей і планується розширення до 195. Середня заробітна плата – 9 300 гривень.

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

...він оснащений сучасним, високотехнологічним......він оснащений сучасним, високотехнологічним...

...та високоточним обладнанням......та високоточним обладнанням...

...на цій дільниці працюють над гумово-технічними виробами....на цій дільниці працюють над гумово-технічними виробами.

...все оснащення, працівники виготовляють самі......все оснащення, працівники виготовляють самі...

...для прикладу ось такі форми......для прикладу ось такі форми...

...цей італійський станок використовується на дільниці з виготовлення трубопроводів.....цей італійський станок використовується на дільниці з виготовлення трубопроводів..

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

Як у Луцьку ремонтують двигуни військових літаків (фото)

P.S. Повертаючись до прохідної, ми зустріли директора підприємства Володимира Маракуліна в компанії генерала-полковника Збройних сил України, командувача Повітряних сил ЗСУ Сергія Дроздова. Користуючись нагодою, передав фотоапарат своєму "екскурсоводу" Валерію Царуку та підійшов взяти коментар у військового. Сергій Семенович зазначив, що співпраця повітряних сил з "Мотором" – дуже плідна.

Зліва-направо: журналіст Руслан Пилипчук,  генерал-полковник Сергій Дроздов, директор заводу Володимир МаракулінЗліва-направо: журналіст Руслан Пилипчук, генерал-полковник Сергій Дроздов, директор заводу Володимир Маракулін

"Скажу відверто: як керівник повітряних сил я бажаю більшого. Проте це залежить не лише від мене, але й від можливостей державного бюджету, які не зовсім дозволяють реалізувати всі амбітні проекти", – зауважив командувач.

"Ми не можемо обійтися без луцького "Мотору" і маємо велику надію, що це підприємство завжди займатиме свою нішу", – резюмував Дроздов свою промову та візит нашого видання на "Луцький ремонтний заводи "Мотор".

Надрукувати
мітки:
коментарів
27 березня 2024
20 березня 2024
03 березня 2024
29 лютого 2024
28 лютого 2024
12 лютого 2024
08 лютого 2024
29 січня 2024
29 жовтня 2023
29 вересня 2023
16:38