Поділитись:

Луцький маркетолог критикує розробку туристичного логотипу Волині

Понеділок, 13 березня 2017, 12:00

Начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук розкритикував роботу місцевої влади над розробкою туристичного логотипу Волині.

Своїми думками з приводу перших результатів конкурсу на розробку логотипу маркетолог поділився на фейсбуці.

Він зауважив, що серед запропонованих робіт є достойні. Зокрема, під номером 8,30 та 39.

Однак наголосив, що запропоновану візуалізацію навряд чи вдасться використати через відсутність "реального менеджменту" в держструктурах.

"Швидше всього запропонована айдентика не буде використовуватися в реальному житті, кожна з держструктур (ОДА, районна/міська рада…) будуть тягнути "одіяло" на себе, але із-за відсутності систематизованого підходу та реального менеджменту "з одних рук" будемо топтатися на місці – проводити конкурси, публічні обговорення, голосування", – твердить Микола Жичук.

"Можливо, гратися в демократію – це добре для піару, але результат зазвичай досягається роботою професіоналів з відповідними компетенціями. Згадайте часи Генрі Форда та громадську думку щодо перших автомобілів. Усі вважали, що даний вид транспорту не має майбутнього, а для розвитку промисловості і покращення логістики потрібні сильніші та витриваліші коні", – додав він.

Крім того, Микола Жичук акцентує на відсутності в технічному завданні позиціонування, "поля бренду", а також наголошує на тому, що не було здійснено конкурентний аналіз.

Відповів на критику маркетолога директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка на своїй сторінці у фейсбуці.

"Покритикувати те, що люди щось роблять, – "святе святих", хоча з другої сторони хотілося би, щоб:

  • критикували результат роботи, або сам процес, і не підміняли одне одним;
  • взяли саме техзавдання і розклали по полицях;
  • не слід бути таким песимістичним: якщо той турлоготип, якого, до речі, ще не обрали, не приживеться, то, відкрию вам таємницю, – завжди можна почати все з початку;
  • панство волинське, яке реально переживало за якісний бренд, могло встановити додатково свій грошовий фонд, щоб залучити крутіших фахівців;
  • допомога в тех завданні могла би бути вчасною", – написав він.

"Я вважаю що все йде по плану і ми матимемо те що заслуговуємо!" – підсумував Іван Мирка.

Надрукувати
мітки:
коментарів
14 вересня 2019
13 вересня 2019
12 вересня 2019