Луцький маркетолог критикує розробку туристичного логотипу Волині
Начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук розкритикував роботу місцевої влади над розробкою туристичного логотипу Волині.
Своїми думками з приводу перших результатів конкурсу на розробку логотипу маркетолог поділився на фейсбуці.
Він зауважив, що серед запропонованих робіт є достойні. Зокрема, під номером 8,30 та 39.
Однак наголосив, що запропоновану візуалізацію навряд чи вдасться використати через відсутність "реального менеджменту" в держструктурах.
"Швидше всього запропонована айдентика не буде використовуватися в реальному житті, кожна з держструктур (ОДА, районна/міська рада…) будуть тягнути "одіяло" на себе, але із-за відсутності систематизованого підходу та реального менеджменту "з одних рук" будемо топтатися на місці – проводити конкурси, публічні обговорення, голосування", – твердить Микола Жичук.
"Можливо, гратися в демократію – це добре для піару, але результат зазвичай досягається роботою професіоналів з відповідними компетенціями. Згадайте часи Генрі Форда та громадську думку щодо перших автомобілів. Усі вважали, що даний вид транспорту не має майбутнього, а для розвитку промисловості і покращення логістики потрібні сильніші та витриваліші коні", – додав він.
Крім того, Микола Жичук акцентує на відсутності в технічному завданні позиціонування, "поля бренду", а також наголошує на тому, що не було здійснено конкурентний аналіз.
Відповів на критику маркетолога директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА Іван Мирка на своїй сторінці у фейсбуці.
"Покритикувати те, що люди щось роблять, – "святе святих", хоча з другої сторони хотілося би, щоб:
- критикували результат роботи, або сам процес, і не підміняли одне одним;
- взяли саме техзавдання і розклали по полицях;
- не слід бути таким песимістичним: якщо той турлоготип, якого, до речі, ще не обрали, не приживеться, то, відкрию вам таємницю, – завжди можна почати все з початку;
- панство волинське, яке реально переживало за якісний бренд, могло встановити додатково свій грошовий фонд, щоб залучити крутіших фахівців;
- допомога в тех завданні могла би бути вчасною", – написав він.
"Я вважаю що все йде по плану і ми матимемо те що заслуговуємо!" – підсумував Іван Мирка.
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)