Поділитись:

З наступного року роботу дорожників контролюватимуть GPS системи

Понеділок, 13 березня 2017, 14:35
З наступного року  роботу дорожників контролюватимуть GPS системи

З наступного року Компанія "Автомобільні дороги України" впровадить систему GPS-контролю за роботою зимової техніки.

Про це повідомляється на сайті Міністерства інфраструктури України.

Вже у 2017 році ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" придбають понад 200 одиниць нової техніки для зимового утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Усю нову техніку Компанія обладнає додатковою системою GPS-контролю та моніторингу транспорту, яку планує закупити за рахунок другого траншу на зимову техніку – додаткових 500 млн грн.

Система GPS-контролю та моніторингу транспорту дозволить централізовано контролювати час роботи, територію, де працювала машина та наскільки якісно було оброблене дорожнє покриття протиожеледними матеріалами. GPS-датчики передаватимуть інформацію в режимі реального часу до спеціальної електронної системи, яка у майбутньому має стати частиною єдиної автоматизованої системи управління Компанії - ERP.

"Я впевнений, що на місцях техніку і матеріали використовують не так, як пишуть у звітах: можливі розкрадання палива та приписки в відстанях роботи. Завдяки GPS датчикам, підробляти звіти не вийде: ми будемо бачити кількість використаного палива, матеріалів і відстань, де працювала техніка в режимі реального часу", — зазначив керівник Компанії Автомобільні дороги України Артем Гриненко.

З його слів, Компанія також планує запровадження штрафів у разі виявлення порушень чи недобросовісної роботи дорожників.

Довідково:

У квітні в ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" має запрацювати автоматизована система закупівель. Окрім єдиної торгівельної платформи для усіх облавтодорів та їх філій, система включатиме в себе електронний документообіг, бухгалтерський облік, контроль за запасами матеріалів та можливість офіційного заключення договорів в електронному режимі між замовником та постачальником.

Електронна система закупівель вводиться в роботу в рамках впровадження ERP – автоматизованої системи управління дочірніми підприємствами. За допомогою системи, контроль можна буде здійснювати як за замовником, так і за підрядником. Це збільшить конкуренцію на ринку та підвищить якість роботи Компанії в цілому.

Надрукувати
мітки:
коментарів