4 гривні ситуацію не врятує, – луцький перевізник про вартість тарифу
Директор фірми перевізників "Санрайз" Юрій Девіцький зазначив, що тарифу розміром у 3 гривні немає ніде в Україні.
Про це він заявив в ефірі суспільно-політичного ток-шоу Протилежний Погляд LIVE 17 березня.
З його слів, у 2007 році Луцька міська рада ухвалила рішення про те, що в місті повинні їздити автобуси класу Євро 2 із пасажиромісткістю не менш ніж 39 людей. Під це критерій підходив лише автобус "Богдан" і "Еталон IVAN".
"Наразі в Україні ні в одному місті нема таких автобусів. Всюди їздять мікроавтобуси, які споживають набагато менше пального, і взагалі такі автобус набагато дешевші в експлуатації. Тому там, може, й вистачає тарифу у 3 гривні. А такі автобуси, як у нас, повинні мати і відповідний тариф", – зазначив Девіцький.
Він розповів, що вже 6 років на підприємстві не відбувається оновлення рухомого складу.
"За нашими розрахунками, ціна проїзду мала б становити від 4 до 5 гривень. Для того, щоб підприємство розвивалося і могло закуповувати новий рухомий склад, ціна має бути така", – зазначив перевізник.
"4 гривні ситуацію не рятує. Це тариф стагнації", – згодом додав він.
Натомість депутат Луцької міської ради Павло Данильчук наполягає: перед тим, як підвищувати тариф, потрібно все добре прорахувати.
"Є проект рішення, міськрада повинна провести перевірку пасажиропотоку на всіх маршрутних напрямках, вивчити всю інформацію і тоді ухвалювати рішення. На сьогодні я не бачу обґрунтування необхідності підвищувати тарифи", – сказав він.
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку