Показати різні форми стосунків: Tinder випустив фільм у Великій Британії
У межах кампанії «Все починається зі свайпу» (It Starts With a Swipe) Tinder випустив фільм у Великій Британії, щоб показати різноманітні форми стосунків.
Про це пише пресслужба компанії, – зазначає Суспільне.
Головна героїня фільму — дівчина Ава, яка тільки-но переїхала до Лондона. Вона встановлює застосунок, щоб познайомитися з новими людьми. Після цього героїня йде на першу зустріч із Натаном, який кидає виклик традиційним побаченням, і Маєю, яка стає для неї найкращою подругою.
Стрічка показує, що з часом можуть розвиватися різні типи стосунків, руйнуючи упереджені уявлення про миттєві іскри та розкриваючи шлях до пошуку значущих зв'язків.
У фільмі, створеному у співпраці з W Communications і режисером Джеймі Вітбі, використані змішані медіа, включно з кадрами, знятими ручною камерою, і 3D-скануванням. Такий підхід покликаний передати автентичність моментів, які переживають герої.
«Сьогодні жоден шлях знайомств не є прямолінійним, він сповнений можливостей і самопізнання, оскільки наше прагнення до людських стосунків як ніколи сильне. Наш бренд-фільм має на меті створити момент «це я» – чи то згадка про те, як ви переїхали в нове місто, чи шукали нових стосунків, і про вирішальну роль, яку може відіграти Tinder», – зазначила старша директорка з маркетингу Tinder Джоанна Понс.
Фільм випустили в День подарунків (святкують у Великій Британії та країнах Британської співдружності націй 26 грудня), оскільки, за даними Tinder, останній тиждень року є найактивнішим періодом побачень, включно з «неділею побачень».
За результатами торішньої «неділі побачень», користувачі Tinder відповідали в середньому на 19,4 хвилини швидше, ніж у будь-яку іншу неділю року. Кількість лайків зросла на 18,2 %, а кількість надісланих повідомлень збільшилася на 22 % порівняно з рештою року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала
Луцький бренд знову одягнув Лесю Українку
В мережі показали унікальну «Волинянку» за $3000 (фото)
Вербна неділя: листівки та привітання