Щоб працювати краще: відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки
Відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки щодо якості надання адміністративних послуг.
Про це йдеться на фейсбук-сторінці установи.
Зазначається, що працівникам Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку важливо дізнатися думку відвідувачів щодо якості надання установою послуг. Тож лучан просять залишити свій відгук, скориставшись будь-яким зручним способом:
1. Відскануйте спеціальний QR-код за допомогою смартфона і пройдіть опитування.
Це не займе багато часу. QR-коди розміщені на робочому столі кожного адміністратора (на персональних табличках) та видних місцях у приміщенні ЦНАП, а також філіях, віддалених робочих місцях адміністраторів у селах, що належать до Луцької міської громади. Після сканування відкривається інтернет-сторінка, де оцінювання роботи проводиться за кількома критеріями.
2. Залиште талон електронної черги в скриньці при виході з приміщення ЦНАПу після отримання послуги.
3. Напишіть власні враження від візиту у Книзі відгуків та пропозиції, що знаходиться у рецепції ЦНАПу.
«Цінуємо кожну думку! Вдячні усім, хто долучився до оцінювання, за небайдужість та висловлену позицію – вони допомагають зробити надання адміністративних послуг більш якісним та комфортним!» – йдеться в дописі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала