Поділитись:

Щоб працювати краще: відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки

Понеділок, 15 січня 2024, 15:46
Щоб працювати краще: відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки

Відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки щодо якості надання адміністративних послуг.

Про це йдеться на фейсбук-сторінці установи.

Зазначається, що працівникам Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку важливо дізнатися думку відвідувачів щодо якості надання установою послуг. Тож лучан просять залишити свій відгук, скориставшись будь-яким зручним способом:

1. Відскануйте спеціальний QR-код за допомогою смартфона і пройдіть опитування.

Щоб працювати краще: відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки

Це не займе багато часу. QR-коди розміщені на робочому столі кожного адміністратора (на персональних табличках) та видних місцях у приміщенні ЦНАП, а також філіях, віддалених робочих місцях адміністраторів у селах, що належать до Луцької міської громади. Після сканування відкривається інтернет-сторінка, де оцінювання роботи проводиться за кількома критеріями.

2. Залиште талон електронної черги в скриньці при виході з приміщення ЦНАПу після отримання послуги.

Щоб працювати краще: відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки

3. Напишіть власні враження від візиту у Книзі відгуків та пропозиції, що знаходиться у рецепції ЦНАПу.

Щоб працювати краще: відвідувачів Луцького ЦНАПу просять залишати відгуки

«Цінуємо кожну думку! Вдячні усім, хто долучився до оцінювання, за небайдужість та висловлену позицію – вони допомагають зробити надання адміністративних послуг більш якісним та комфортним!» – йдеться в дописі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів