Поділитись:

"Ощадбанк" інформуватиме клієнтів через Viber

Четвер, 30 березня 2017, 18:17
«Ощадбанк» інформуватиме клієнтів  через Viber

"Ощадбанк" розпочав розсилку всіх типів повідомлень (інформаційних, сервісних, рекламних) у Viber.

Про це повідомляється на сайті фінустанови.

Якщо клієнт не встановив Viber або з різних причин не хоче отримувати інформацію від банку в такий спосіб, йому надсилатимуться традиційні SMS. Якщо на момент відправлення повідомлення у Viber клієнт знаходиться офлайн, йому також буде надіслано SMS.

Viber-повідомлення доступні для власників мобільних пристроїв на базі Android, IOS, Windows Phone.

В "Ощадбанку" нагадують, що всі повідомлення надходять за єдиним стандартом: відправник повідомлення – Oschadbank, а в тексті – номер Контакт-центру 0800210800.

Для безпечного користування і приймання повідомлень у Viber "Ощадбанк" рекомендує встановлювати додаток виключно з перевірених джерел, таких як онлайн-маркети Google Play, Apple App Store, Microsoft Store (версія для мобільних пристроїв), а також періодично оновлювати його при появі нових версій. Усі посилання на маркети – на офіційному сайті www.viber.com.

Також у банку нагадують, що співробітники "Ощадбанку" ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати персональні дані по телефону. Користувачі карток мають пам'ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію – кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC2 / CVV2-код (3 цифри на зворотному боці картки) – ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.

Надрукувати
мітки:
коментарів
12 квітня 2024
25 березня 2024
18 січня 2024
16 січня 2024
11 серпня 2023
29 травня 2023
24 травня 2023
28 лютого 2023
29 січня 2023
28 січня 2023