Поділитись:

Найпопулярніші волинські бренди в Україні та за її межами

Понеділок, 10 квітня 2017, 21:00

В Україні про Волинську область знають не лише завдяки замку Любарта, озеру Світязь чи завдяки славетній Лесі Українці. Наш регіон відомий також тим, що тут є виробники, які зуміли не просто добре налагодити реалізацію своєї продукції, а й зробили свою торгову марку відомою на загальнонаціональному рівні. Конкурент зібрав перелік брендів, що засновані у Волинській області і є найвпізнаванішими та найпопулярнішими в Україні й за її межами.

WOG

Мережа заправок WOG (скорочено від West Oil Group) належить паливно-промисловій групі "Континіум". Компанія була створена двома бізнесменами - Ігорем Єремеєвим та Степаном Івахівим. Не зважаючи на те, що мережа заправок є однією з найрозвиненіших в Україні, штаб-квартиру в столицю не перенесли, а залишили у Луцьку на вулиці Кременецькій, 38.

На сайті WOG можна знайти інформацію про те, що компанія є найбільшим імпортером пального в Україні, який постачає 8 сертифікованих типів пального з заводів Литви, Румунії та Білорусі.

Варто зауважити, що незважаючи на всеукраїнське визнання та впізнаваність, маркетологи WOG не покладаючи рук й надалі працюють над популярністю бренду. Відтак тепер цю мережу АЗК знають ще й за таким проектом, як WOG Cafe – мережа закладів ресторанного типу на заправках WOG. Також дуже потужно працює рекламна кампанія – від розміщення біг-бордів до створення рекламних роликів з участю популярних осіб. Нещодавно переможниця Євробачення співачка Джамала стала обличчям бренду і знялась в рекламному ролику для мережі автозаправок WOG, який показували на центральних телеканалах країни.

До речі, нині генеральним директором мережі АЗК WOG є лучанин Сергій Корецький.

Раніше Сергій Корецький заявиляв, що в 2016 році оператор поставив в Україну 1,8 млн тонн світлих нафтопродуктів і тим самим наростив свою частку ринку з 22 % до 26 %

За винятком Криму і окупованої частини Донбасу, в Україні функціонує близько 480 АЗС під брендом WOG. Зі слів гендиректора, до 2020 року є план збільшити їх до 550 АЗС

"Богдан"

Жовті маршрутки "Богдан", які перевозять пасажирів у різних містах України, родом із луцького автозаводу.

"Корпорація "Богдан" в своїй структурі поєднує компанії, які виготовляють, реалізовують, а також здійснюють гарантійне сервісне обслуговування автотранспортних засобів усіх типів. Заводи компанії розташовані у Луцьку та Черкасах.

ДП "Автоскладальний завод № 1" ПАТ "Автомобільна Компанія "Богдан Моторс" (в минулому ВАТ "Луцький автомобільний завод") створено на базі Луцького виробничого майданчика корпорації "Богдан". Основним завданням підприємства є виробництво автобусів малого, середнього, великого й особливо великого класу, а також тролейбусів різних модифікацій. Завод може виготовляти до 8 000 автобусів та тролейбусів на рік.

Відтак місія ДП "Автоскладального заводу №1" корпорації "Богдан" в Луцьку – забезпечувати тролейбусами та маршрутками "Богдан" не лише Україну, а й сусідню Польщу та інші країни.

Ще у 2016 році сайт "Новое время" повідомляв, що українська автомобільна компанія "Богдан" завершила перший квартал з чистим збитком в 330 млн грн, що на 37 % менше аналогічного періоду 2015 року. Тоді, відповідно до фінансової звітності компанії, консолідований чистий дохід за січень-березень 2016 року скоротився майже в 3 рази (до 40 млн грн) порівняно з аналогічним періодом 2015 року. Валовий прибуток "Богдан Моторс" становив майже 8 млн грн, роком раніше було близько 42 млн грн.

"Торчин"

ПрАТ "Волиньхолдинг" – український лідер з виробництва холодних соусів під торгівельною маркою "Торчин". Був створений у 1994 році.

Оскільки підприємство розташоване в селищі Торчин у Волинській області, то саме цей географічний топонім дав ім'я популярному в Україні бренду "Торчин".

Після приєднання "Волиньхолдингу" до групи Nestlé в Україні в 2003 році ТМ "Торчин" стала абсолютним лідером українського ринку соусів.

Близько 25 % майонезів і 70 % кетчупів, що вживає населення України, припадає на частку бренду "Торчин".

Раніше сайт Proagro оприлюднив підсумки 2016 року, відповідно до яких ПрАТ "Волиньхолдинг" (ТМ "Торчин"), що належить компанії Nestle, отримав 88,4 млн гривень чистого прибутку, що в 1,76 рази більше, ніж в 2015 році.

Згідно з ним, нерозподілений прибуток "Волиньхолдингу" на кінець минулого року становив 494,63 млн гривень.

При цьому активи підприємства за 2016 рік збільшилися на 1,3 % – до 634,9 млн гривень.

"Ruta"

ПАТ "ВГП" – це один з провідних виробників паперової продукції санітарно-гігієнічного призначення з натуральної̈ целюлози в Україні. Виробничі потужності компанії розташовані у Луцьку. Втім, якщо ця назва мало кому знайома, то логотип "Ruta" на паперових серветках бачили всі. Адже саме ця торгова марка є основною у виробництві компанії "ВГП".

Історія цього бренду почалась ще у 1999 році з виготовлення паперової продукції під торговою маркою Ruta, яку використовують зараз не лише в Україні, а й за її межами.

"Зараз ми експортуємо до 17 європейських країн і дана кількість збільшується майже щомісяця. Активно розвиваємо нові ринку збуту, такі як: Польща, Прибалтійські країни, Нідерланди, Німеччина, Швейцарія. В Україні займаємося дистрибуцією через всі торговельні мережі – як місцеві ("Сільпо", "АТБ", "Епіцентр"), так і міжнародні – "Ашан", "Метро", "Білла", – зазначив гендиректор Ілля Мірецький в одному з інтерв'ю для інтернет-видання "Конкурент".

Також Ілля Мірецький говорив, що 2015 рік був нелегким для країни, і хоча обсяги реалізації їхнього товару не змінилися, девальвація гривні призвела до певних фінансових втрат. У 2016 році на українському ринку "tissue" простежуються знаки стабілізації. "ВГП" вдалося збільшити обсяг виробленої продукції на 7 % в першій половині 2016 року, що доводить те, що їхня маркетингова стратегія працює не зважаючи на економічні труднощі.

"Модерн-експо"

Стелажі, касові бокси від "Модерн-експо" є чи не в кожному магазині та супермаркеті України і навіть Європи. Група компаній представлена офіційними дистриб'юторами в Латвії, Литві, Білорусі, Росії, Молдові, Казахстані, Румунії, Грузії, Азербайджані, Вірменії, Киргизії, Іспанії, Хорватії, Франції, Словенії, Австрії, на Балканах та в інших регіонах.

Заснували підприємство з виробництва торгівельного обладнання луцький бізнесмен Петро Пилипюк та польський Богдан Лукасік. Головний офіс компанії знаходиться у Луцьку. Також у Луцьку в 1999 році керівництво купило частину колишнього заводу "Іскра", де організували виробництво.

Продукція компанії об'єднана в шість груп: торгові стелажі, касові бокси, складські стелажі, обладнання з нержавійки, брендоване обладнання та холодильне торгівельне обладнання.

Співпрацює "Модерн-експо", окрім магазинів та супермаркетів, що в Україні, з такими відомими в світі брендами, як Nestle, Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, British American Tobacco, Carrefour, Mars, Газпром, Mondelez, Rewe Combine, Henkel, SPAR, X5 Retail Group і ін.

Як повідомляв раніше ZIK, частка підприємства на українському ринку торговельного обладнання перевищує 65 %. А на європейському "Модерн-Експо" впевнено тримається у п'ятірці лідерів.

"Гербор"

Меблі від володимир-волинського "Гербор-Холдингу" купують не лише в Україні, а й за її межами. Підприємство розпочало свою діяльність з 1995 року і успішно функціонує й до сьогодні.

"Гербор" спеціалізується на випуску офісних меблів, корпусних меблів, наборів для кухонь, спалень, дитячих кімнат, різних видів стінок, столів та окремих найменувань меблів.

Відтак їхня продукція успішно експортується у Вірменію, Казахстан, Литву, Латвію, Естонію, Грецію та інші країни.

"Тигрес"

Історія створення компанії "Тигрес" починалась з відкриття магазину на проспекті Соборності у 1995 році.

Як пояснила керівник підприємства Ірина Дубчук в інтерв'ю для Конкурента, назва виникла в 1992 році, тому що батьки (засновники фірми) та її брат народилися в рік тигра.

Підприємство продовжує розвивати і популяризувати себе. Відтак у планах на найближчий рік – розробка нового логотипу та упаковки. Також нещодавно фірма уклала договір з відомим українським дизайнером Андре Таном щодо пошиття продукції під його брендом "Tigres by Andre Tan".

В інтерв'ю для одного з інтернет-порталів Ірина Дубчук говорила, що криза допомогла компанії наростити частку на українському ринку, в 2015 році виручка "Тигрес" зросла на 30 %, а на експортні поставки припадає 20-30 % доходів. Тобто продукцією "Тигреса" їм вдається покривати 30 % ринку дитячих іграшок в Україні.

"Пан Курчак"

ТМ "Пан Курчак" є основним брендом агропромислової групи "Пан Курчак", яка належить волинському нардепу та бізнесмену Сергію Мартняку. Ще у 2001 році чотири підприємства об'єдналися в торгову марку "Пан Курчак" – "Агрокорміндустрія", "Полтрекс", "Птахокомплекс "Губин" та "СМП".

ТОВ "Птахокомплекс "Губин"– це 6 потужних птахоферм, які розташовані у Волинській області, і сучасний забійний комплекс, який відкрили у Нововолинську. Його потужність – 110 тонн продукції на добу.

Курятину "Пана Курчака" постачають не лише в магазини України, а й віднедавна у Єгипет. Щоправда, курятина, яка розрахована на закордонного споживача, зокрема з країн Близького Сходу і Середньої Азії, виходить на ринок під торговою маркою "КатКут".

Варто додати, що продукція агропромгрупи "Пан Курчак" сьогодні представлена 10 торговими марками. Дві з них представляють курятину ("Пан Курчак" і "КатКут"), 1 — комбікорм ("Агрокорм"), 1 - свинину ("Українська свинина"), 4 — м'ясну і ковбасну продукцію агропромгрупи ("Нововолинський м'ясокомбінат", "Пан Курчак", "Волинь продукт", "Волинська") і 2 — фірмові торговельні мережі ("М'ясна точка", "Смарт") .

До речі, "Пан Курчак" – постійний учасник різних агрорейтингів. Для прикладу, за версією інтернет-видання landlord.ua, "Пан Курчак" увійшов у 45 найбільших агрохолдингів України у 2016 році. В тому ж таки році "Пану Курчаку" вдалось увійти до рейтингу найбільших виробників комбікормів світу, який склала компанія WATТ.

Надрукувати
мітки:
коментарів
05 березня 2024
23 лютого 2024
27 січня 2024
11:15
11 січня 2024
14 грудня 2023
18:06
26 жовтня 2023
04 серпня 2023
16 квітня 2023
12 січня 2023
12 червня 2022