В "Укрпошти" – новий логотип (фото)
ПАТ "Укрпошта" закінчила ребрендинг і презентувала свій оновлений логотип.
Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.
Ребрендинг був проведений фірмою "Saatchi & Saatchi".
Новий логотип, зі слів керівника "Укрпошти" Ігоря Смілянського, повинен відображати позитивні зміни в компанії.
"Ці дев'ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму. Я в перший день обіцяв, що "Укрпошта" почне посміхатися, і ми працюємо над цим", – заявив Ігор Смілянський.
"Слоган – "Головна пошта країни!" та "Здатні дівувати!". Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, це стане нормою", – додав топ-менеджер. Він також повідомив, що з'явиться експрес-пошта і кур'єрська доставка.
"Цей той бренд, який ми вважаємо компромісним, щоб і не відлякати бабусь (бабусі наше все!), і залучити нову аудиторію. Той логотип і та історія, яка буде стояти за ним, дасть нам можливість поєднати аудиторії з різними акцентами", – підкреслив керівник компанії.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?