У Луцьку розкажуть, як побудувати сильний регіональний бренд
Усіх, хто цікавиться темою побудови сильного корпоративного бренду, бізнес-спільнота Smart People запрошує на зустріч із Оксаною Стець, керівником відділу стратегічного маркетингу ТМ "Молокія", випускницею "Школи маркетингу" Києво-Могилянської Бізнес Школи.
Подія відбудеться 11 лютого о 18.30 у конференц-залі партнера події - компанії "Модерн-Експо".
На зустрічі йтиметься про те, як побудувати сильний регіональний бренд, який зможе ефективно конкурувати з великими гравцями:
– на рівні вибору стратегії,
– на рівні продукту та бренду,
– на рівні вибору інструментів просування.
Оксана Стець розкаже, що допомогло ТМ "Молокія" стати гравцем, з яким рахуються великі корпорації.
Найбільшу цінність зустріч матиме для:
- власників та керівників компаній, які будують регіональні й національні бренди;
- бренд-менеджерів;
- директорів та менеджерів із маркетингу.
Вартість участі в події - 150 грн.
Реєстрація за лінком - http://bit.ly/sm-oksana-stets-register
Детальніше про спікера та зміст події - https://www.facebook.com/events/719501971519075/
Задати питання можна Олені Гаврилюк, керівнику проекту Smart Meetings: 097 46 88 031, [email protected]
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
У нацпарку в Луцькому районі «чорні» лісоруби зрізали дуб-патріарх (фото)
Підкинуло і розвернуло: у Луцьку на перехресті зіткнулися легковики (відео)